پاناسونیک مدعی است تلویزیون‌های 4K جدید خود را با کیفیتی مانند پلاسما عرضه می‌کند

شاید به عقیده بسیاری تلویزیون‌های پلاسمای پاناسونیک به تاریخ پیوسته باشند اما این شرکت همچنان از آن‌ها به نیکی یاد می‌کند. پاناسونیک در نمایشگاه CES مدعی شده که تلویزیون‌های ال‌ای‌دی 4K جدید این شرکت، می‌توانند کیفیت تصویری مشابه تلویزیون‌های پلاسما تولید کنند.

0

مسئولین پاناسونیک با ارائه طرح‌ها و نمودارهایی از رنگ‌های تولید سری Life+Screen و مقایسه با ZT60 ( بهترین پلاسمای تولیدی این شرکت) مشابهت رنگ‌های تولیدی را در معرض دید همگان قرار دادند.panasonic-plasmaتلویزیون‌های 4K تولیدی این شرکت در اندازه‌های 58 و 65 اینچ به بازار عرضه خواهند شد و البته تا پایان سال 2014 میلادی، مدلی با سایز 85 اینچ نیز به بازار عرضه خواهد شد. هنوز صحبتی از قیمت‌های در نظر گرفته شده منتشر نشده است. همه مدل‌های 4K و 1080p در سری Life+Screen از رابط کاربری جدیدی برخوردار خواهند شد که امکان شخصی سازی بیشتر را برای کاربران فراهم خواهد کرد. قابلیت “MyStream” به کار گرفته شده در این تلویزیون‌ها می‌تواند محتوای مشاهده شده توسط کاربر را به ذهن بسپارد و بنابر گفته پاناسونیک این تلویزیون‌ها می‌توانند با استفاده از سیستم تشخیص چهره، شخص مشاهده کننده را شناسایی و حتی متوجه شوند وی چه زمانی اتاق را ترک می‌کند.

این سری جدید به فضای ابری نیز متصل خواهد شد و کاربران نیز‌ می‌توانند ویدئوها، آهنگ‌ها، نوشته‌ها و محتویات دیگر را که بر روی گوشی هوشمند خود دارند از طریق تلویزیون مشاهده کنند.

Source: Theverge

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.