تماشا کنید: یک وانت پیکاپ با بدنه‌ای از جنس یخ که می‌توانید با آن رانندگی هم کنید!

احتمالا شما هم وصف زمستان‌های سخت کانادا را شنیده‌اید! دمای همواره زیر صفر درجه در زمستان کانادا مطمئنا شرایط سختی برای مردم فراهم می‌اورد. تصور کنید که این موضوع چقدر می‌تواند برای باتری وسایل نقلیه دشوار باشد.

0

دمای زیر صفر درجه، بارش‌های برف سنگین، باران‌های یخ‌زده، باد‌های سرد کانادا و همه اینها در کنار هم می‌تواند به عنوان یک عامل کشنده در هنگام استارت زدن خودرو در کنار یکدیگر همکاری خوبی داشته باشند! اما برای یک وانت پیکاپ از جنس یخ چطور؟

وانت پیکاپ از جنس یخشرکت Canadiantire در تلاش برای به رخ کشیدن قدرت باطری‌های MotoMaster Eliminator خود با استفاده از قالب‌های برگ یخ، اولین وانت پیکاپ از جنس بدنه یخ جهان به وزن 6800 کیلوگرم را ساخته است.

CanadianTire-Ice-Pickup-01 این وانت پیکاپ با بدنه‌ای از جنس یخ از اجزاء عادی یک وانت پیکاب واقعی مانند شاسی، لاستیک و قطعات مکانیکی استاندارد برخوردار بوده است.

باطری مورد استفاده این شرکت در این پیکاپ یخی در دمای منفی 40 درجه استارت راننده را بی‌پاسخ نگذاشته و تواسنته ماشین را روشن کند و آن را به راه بیندازد و شاهد رانندگی با ان در سطح خیابان باشیم.

اما در واقع این تنها هدف تیم سازنده این وانت پیکاپ نبوده و هدف دیگر آنها ثبت رکورد در کتاب گینس بوده تا ثابت کنند همه چیز واقعی بوده است. این خودرو در روز بازی بزرگ 2014 NHL Winter Classic به معرض دید عموم گذاشته شده است.

منبع Gizmodo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.