سونی احتمالا در سال 2014 یک ویندوز فون به بازار عرضه می‌کند!

البته در این گزارش تاکید شده که مذاکرات میان مایکروسافت و سونی هنوز به مراحل پایانی نرسیده و حتی امکان دارد دو شرکت بر سر حق امتیاز ویندوز فون‌های نصب شده بر روی گوشی‌ها، اپلیکیشن‌ها و سایر موضوعات به توافق نرسند و این گوشی هیچگاه رنگ بازار را به خود نبیند.

0

فارنت: بنابر گزارش‌های منتشر شده ظاهرا شرکت سونی قصد رونمایی از یک ویندوز فون را در سال آینده میلادی دارد. حرکتی که از سونی به عنوان یک وفادار سرسخت گوشی‌های اندرویدی کمی دور از ذهن بود و شاید رقیبی جدی برای نوکیا در بازار تولید گوشی‌های ویندوز فون ایجاد کند.
ظاهرا در این میان مذاکرات لازم صورت گرفته و حتی سونی نمونه‌های اولیه‌ای از این ویندوز فون را نیز تولید کرده است. در گزارش منتشر شده در این خصوص آمده است که گوشی ویندوز فون سونی با برند وایو روانه بازار خواهد شد.

Sony-Windows-Phone

البته در این گزارش تاکید شده که مذاکرات میان مایکروسافت و سونی هنوز به مراحل پایانی نرسیده و حتی امکان دارد دو شرکت بر سر حق امتیاز ویندوز فون‌های نصب شده بر روی گوشی‌ها، اپلیکیشن‌ها و سایر موضوعات به توافق نرسند و این گوشی هیچگاه رنگ بازار را به خود نبیند. البته این اولین باری نیست که از برنامه سونی برای تولید یک ویندوز فون گزارشی منتشر می‌شود و پیش از این حتی تصاویری از نمونه‌های اولیه ویندوز فون سونی منتشر شده بود.

Julie-Sony-Windows-Phone

این روز‌ها در بازار گوشی‌های ویندوز فون، گوشی‌های لومیا نوکیا تسلط کاملی در بازار دارند اگر چه شاید بتوان این تسلط را ناشی از نبود یک رقیب جدی در بازار دانست. سامسونگ و اچ. تی. سی به عنوان دو شرکت قوی سازنده گوشی‌های هوشمند همچنان به اندروید وفادار مانده‌اند و پیشنهادهای وسوسه‌کننده مایکروسافت به این شرکت‌ها نیز نتوانسته ان‌ها را به حضور در این بازار وادار کند و ظاهرا مایکروسافت دست به دامان شرکت‌های رده پائین‌تری مانند ZTE‌شده تا گوشی‌های ویندوز فون ارزان قیمتی را برای کسب سهم بیشتر بازار تولید کند.

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.