معرفی پرعکس‌ترین شهرهای جهان در پایان سال 2013 از سوی گوگل!

مطمئنا بسیاری از کاربران عکاسی می‌کنند اما هیچگاه آنها را بر روی سرویس‌های گوگل آپلود نمی کنند اما در هر صورت با توجه به فراوانی این سرویس در برابر سایر سرویس‌های می‌توان آن را بیشتر مورد توجه قرار داد.

0

The-most-photographed-places-in-the-world

فارنت: شرکت گوگل پُرعکس‌ترین شهرهای دنیا در پایان سال 2013 را معرفی کرده است. اگر دقیقا متوجه منظور ما یا بهتر بگوئیم گوگل نشده‌اید منظور از این شهرها در واقع شهرهائی است که بیشتر مورد توجه عکاسان قرار گرفته و تصاویر انها در سرویس پانورامیو نقشه گوگل بارگذاری شده‌اند و این سرویس با توجه به اطلاعات مکان‌یابی تصاویر مکان آنها را جمع‌اوری و ثبت کرده است.

The-most-photographed-places-in-the-ME

مطمئنا بسیاری از کاربران عکاسی می‌کنند اما هیچگاه آنها را بر روی سرویس‌های گوگل آپلود نمی کنند اما در هر صورت با توجه به فراوانی این سرویس در برابر سایر سرویس‌های می‌توان آن را بیشتر مورد توجه قرار داد. این نقشه را در این آدرس می‌توانید به طور کامل بررسی کنید.

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.