سرپرست تیم طراحی اچ‌تی‌سی به خاطر افشای اسرار این شرکت در تایوان تحت تعقیب قانونی قرار گرفت

مقامات قضایی تایپه، تحقیقات خود را در پرونده اچ‌تی‌سی جمع‌بندی کردند و مشخص شده است که سرپرست سابق تیم طراحی این شرکت، آقای توماس چین در تبانی و درز اسرار این شرکت دست داشته است.

0

فارنت: مقامات قضایی تایپه، تحقیقات خود را در پرونده اچ‌تی‌سی جمع‌بندی کردند و مشخص شده است که سرپرست سابق تیم طراحی این شرکت، آقای توماس چین در تبانی و درز اسرار این شرکت دست داشته است. این گزارش نایب رئیس سابق این شرکت را به خاطر افشا نمودن طراحی آیکون‌های گوشی احتمالی اچ‌تی‌سی سنس ۶.۰ که هنوز معرفی نشده است متهم می‌کند، شواهد و قراین مبنی بر همدستی این دو نفر در شرکتی که قرار بوده تشکیل دهند بوده است. در گذشته شایع شده بود که پای دولت چین نیز در این کلاه‌برداری در میان است ولی هیچ گزارشی مبنی بر همدستی شریک وی با دولت چین ارائه نشده است، اما جلسات آن‌ها در ماه ژوئن در پکن برگزار می‌شده است.

 Thomas-Chien

این تحقیقات همچنین تأیید کرده است که همدستان آقای چین موفق به برداشت مبلغی حدود ۱.۱۲ میلیون دلار در غالب هزینه‌های جعلی از تهیه‌کنندگان خود شده‌اند. حدود یک چهارم از مبلغ ذکرشده داخل آئودی آقای چین کشف شده بود و یک‌چهارم دیگر این وجه نیز قبلاً از وی مصادره شده بود.

درحالی‌که بیشتر مجرمین پس از دستگیری به جرم خود اعتراف می‌کنند اما چین همچنان ارتکاب این جرائم را تکذیب می‌کند. بر اساس گزارش‌ها، از دادگاه درخواست شده است تا وی را به مجازات سنگین زندان برای ارتکاب رفتار شرورانه متهم کند.


پایان مطلب/

Source: Engadget

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.