هواپیماهای بدون سرنشین نظامی در سال 2022 به طور خودمختار فعالیت خواهند کرد!

وزارت دفاع آمریکا در این هفته گزارش کامل ۱۶۸ صفحه‌ای را از نقشه راه برنامه‌های خود برای آینده هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) ارائه کرد.

0

وزارت دفاع آمریکا در این هفته گزارش کامل ۱۶۸ صفحه‌ای را از نقشه راه برنامه‌های خود برای آینده هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) ارائه کرد.

وزارت دفاع آمریکا همچنین لیست هواپیماهای بدون سرنشین خود را که تا جولای سال ۲۰۱۳ تعداد ۱۰۹۶۴ فروند بوده‌اند را نیز منتشر کرد. توضیحات بیشتر را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید:

هواپیماهای بدون سرنشین

البته گزارش ارائه شده بیشتر آینده‌نگرانه است. در نقشه راه ارائه شده به ساخت موارد دشواری نیز نظیر هواپیمای‌ کوچکی با ابعاد یک پرنده و دستگاه‌های مجهز به تکنولوژی نانو اشاره شده است. پروژه‌های مشابهی در ساخت هواپیما‌های بدون سرنشین با قابلیت پرواز از روی زمین و ناو‌های دریایی که کمتر مورد بحث قرار گرفته نیز در این گزارش مشاهده می‌شود.

Unnamed-ground

البته می‌توان گفت بیشتر قسمت‌های این گزارش به زبان خوانا نوشته نشده است. اما باز هم مشخص می‌کند که چگونه ارتش ایالات متحده آمریکا برای شروع جنگ در آینده خود را آماده می‌کند.


Source: Buzzfeed

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.