G Arch و G Health نخستین گجت‌های هوشمند پوشیدنی ال‌جی در راهند!

حالا که بازار گجت‌های پوشیدنی روز به روز در حال داغ‌تر شدن است شایعاتی در مورد گجت‌های جدیدی مانند ساعت و دستبند هوشمند ال‌جی برای حضور در نمایشگاه CES 2014 به گوش رسیده است.

0

فارنت: حالا که بازار گجت‌های پوشیدنی روز به روز در حال داغ‌تر شدن است شایعاتی در مورد گجت‌های جدیدی مانند ساعت و دستبند هوشمند ال‌جی برای حضور در نمایشگاه CES 2014 به گوش رسیده است.

LG-Smartwatch

منبعی که پیش از این مشخصات احتمالی جی3 را آشکار کرده بود، اخیراً اطلاعاتی راجع به گجت‌های پوشیدنی هوشمند ال‌جی منتشر شده است. این منبع ادعا می‌کند که ال‌جی در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند به نام G Arch و همچنین یک دستبند ورزشی هوشمند به نام G Health است. البته ال‌جی پیش از این هم در سال 2009 از یک ساعت موبایلی به نام GD910 پرده‌برداری کرده بود و همچنین در همین سال میلادی هم دستبندی به نام Smart Activity Tracker را به نمایش گذاشت که هیچ‌گاه به بازار عرضه نشد.

LG-Smart-Activity-Tracker

به هر حال به نظر می‌رسد که امسال ال‌جی جدی‌تر است و در نمایشگاه CES 2014 و یا MWC 2014 در بارسلون این گجت‌های پوشیدنی را به معرض دید خواهد گذاشت. گفته می‌شود که G Arch شبیه به گلکسی گیر سامسونگ تنها با گوشی‌های ال‌جی کار کند اما G Health شبیه به Nike Fuel Band بتواند با انواع گوشی‌ها کار کند و ورزشکاران را در فعالیت‌های روزانه کمک کند.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.