سامسونگ پتنت مربوط به گوشی قابل انعطاف جی فلکس ال‌جی را به نام خود ثبت کرد!

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد سال جدید میلادی را طوفانی آغاز کرده و به پایان برساند. پتنت‌های جدید درز کرده از این شرکت چندین گوشی و تبلت مختلف را نشان می‌دهد که احتمالاً در ماه‌های آینده آن‌ها را شاهد خواهیم بود.

0

فارنت: به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد سال جدید میلادی را طوفانی آغاز کرده و به پایان برساند. پتنت‌های جدید درز کرده از این شرکت چندین گوشی و تبلت مختلف را نشان می‌دهد که احتمالاً در ماه‌های آینده آن‌ها را شاهد خواهیم بود.

اداره پتنت و حق اختراع امریکا چندین پتنت مختلف از سامسونگ را فاش کرده است که در آن‌ها از گوشی‌های قابل انعطافی مانند جی فلکس ال‌جی گرفته تا تبلت‌های غیرمتعارف با داک و حتی قفل درب الکترونیک به چشم می‌خورد؛ هر چند که هیچ‌گونه نام یا مشخصاتی از آن‌ها درج نشده است.

شاید جالب‌ترین این پتنت‌ها پتنت مروبط به گوشی خمیده در طول باشد که شبیه به طراحی ال‌جی در گوشی جی فلکس است. همان‌طور که می‌دانید گوشی خمیده سامسونگ در عرض خمیدگی داشت و با نام Galaxy Round به صورت محدود به بازار عرضه شد. تصویر برخی از این گوشی‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید.

samsung-curved-phone-patent

پس از آن نوبت به تبلت‌های جدید سامسونگ می‌رسد. همان‌طور که پیش از این هم نوشتیم سامسونگ قصد دارد چهار تبلت متفاوت را در سال آینده از ارزان‌قیمت گرفته تا 12 اینچی و با صفحه‌نمایش AMOLED وارد بازار کند. به نظر می‌رسد سامسونگ بالاخره قصد دارد تا تبلت‌هایی مانند سری ترنسفرمر ایسوس را نیز عرضه کند تا با کیبرد و داک نیازهای بیشتری از کاربران را برطرف کند. همچنین در بعضی از این تبلت‌ها به نظر دکمه Home در گوشه تبلت قرار گرفته و یا چهار اسپیکر مجزا برای آن در نظر گرفته شده است.

samsung-tablets-patent

به هر حال هیچ تضمینی وجود ندارد که هیچ یک از این طرح‌ها را در سال 2014 و یا سال‌های بعد از آن ببینیم اما حالا دید خوبی از محصولات احتمالی آینده سامسونگ داریم.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.