مشخصات احتمالی جی3 پرچم‌دار آینده ال‌جی فاش شد

2

فارنت: گوشی جی2 به لطف سخت‌افزار خوب و قیمت مناسب توانست میان کاربران بسیار محبوب شود. اما ال‌جی از همین حالا کار بر روی جی3 را آغاز کرده و به نظر می‌رسد آن را به سخت‌افزاری فوق‌العاده برای رقابت مجهز خواهد کرد.

LG-G2

ال‌جی در تابستان امسال از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی IPS با وضوح 2560 در 1440 پیکسل رونمایی کرد اما مشخص نکرد که قرار است از آن در چه محصولی استفاده کند. به ادعای ZDNet Korea ال‌جی پرچم‌دار آینده‌اش را با نام جی3 معرفی خواهد کرد و از این صفحه‌نمایش در آن استفاده خواهد کرد. به ادعای این منبع جی3 در نیمه دوم سال 2014 میلادی عرضه خواهد شد و علاوه بر صفحه‌نمایش QHD از یک دوربین 16 مگاپیکسلی و یک پردازنده هشت هسته‌ای ساخت خود ال‌جی بهره‌مند خواهد بود.

ال‌جی در سال گذشته قراردادی را با کمپانی ARM امضا کرد و لایسنس پردازنده‌های سری Cortex-A50 را خریداری کرد. به این ترتیب ال‌جی قادر خواهد بود تا پردازنده‌های با این معماری پیشرفته که قابلیت طراحی 64 بیتی را نیز دارند طراحی و تولید کند. به این ترتیب گفته می‌شود که پردازنده‌های هشت هسته‌ای ال‌جی در جی3 و جی‌پد سال آینده با محصولاتی مانند گلکسی اس 5 به رقابت بپردازد.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حسین می‌گوید

    گوشی های خوبی و شیکی است ولی با جوب خالی چه گوشی
    بخریییییییییییییییییییییییییییییییم

    1. علی می‌گوید

      اییییییییییییییییی بابا عجب زندگی نه کاری نه بولی با کدام بول بخریم