حفره بزرگ در Knox؛ نرم‌افزار امنیتی آخرین پرچمداران اندرویدی سامسونگ!

با اوضاع موجود در بازار گوشی‌های هوشمند، شرکت‌های مختلف در حال یافتن روش‌هایی برای متمایز کردن خود و نهایتا افزایش سهم فروش خود در بازار هستند. شرکت سامسونگ نیز با ارائه یک نرم افزار امنیتی قصد دارد امنیت بیشتری را برای کاربران خود تضمین کند

0

فارنت:  با اوضاع موجود در بازار گوشی‌های هوشمند، شرکت‌های مختلف در حال یافتن روش‌هایی برای متمایز کردن خود و نهایتا افزایش سهم فروش خود در بازار هستند. شرکت سامسونگ نیز با ارائه یک نرم افزار امنیتی قصد دارد امنیت بیشتری را برای کاربران خود تضمین کند، اما بر اساس تحقیقات جدید، حفره امنیتی کشف شده در نرم افزار امنیتی Knox، ممکن است معادله‌های سامسونگ را برهم بزند.

متخصصین امنیتی حفره امنیتی را در این نرم افزار پیدا کرده‌اند که به نفوذگران اجازه می‌دهد، به ردگیری ایمیل‌ها و ضبط و ثبت داده‌های ارتباطی بپردازند. بدترین قسمت موضوع اینکه، نفوذگران می‌توانند به اطلاعات مهم کاربر دسترسی پیدا کرده و حتی آن‌ها را تغییر دهند و با ورود کدهایی خاص، امنیت شبکه را به خطر بیندازند.

Samsung KNOX

سامسونگ مدعی است، تحقیقات خاصی بر روی این مشکل انجام داده اما به زعم آن‌ها این مشکل، آن‌چنان که بیان شده، خطرناک نیست و دستگاه‌هایی که توسط محققان مورد آزمایش قرار گرفته‌اند، نرم افزار امنیتی را به طور کامل بر روی خود فعال نداشته‌اند. این خبر در حالی منتشر شده که وزارت دفاع آمریکا، به تازگی 500 دستگاه گوشی هوشمند گلکسی اس 4 را خریداری کرده تا در صورت اطمینان از امنیت، در پنتاگون به کار گیرد.

Source: Phonearena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.