سامسونگ سال جدید را با 4 تبلت آغاز می‌کند: از فوق ارزان تا AMOLED

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد ابتدای سال 2014 را با 4 تبلت اندرویدی آغاز کند: تبلت هایی از قیمت پایین گرفته تا تبلت های تبدیل شدنی و با صفحه نمایش Super AMOLED.

0

فارنت: مطالبی در خصوص تمرکز سامسونگ بر روی عرضه گوشی‌‌های ارزان قیمت و تبلت‌ها در سال آینده از منابع مختلف خبری به گوش می‌رسد. این روز‌ها همه جا پر شده است از گوشی‌های موبایل و این بازار پر رونق در حال لبریز شدن است در حالی‌که استفاده مردم از تبلت‌ها به عنوان جایگزین اصلی برای کامپیوتر‌های خانگی قدیمی بیشتر می‌شود.

Galaxy-Note-10.1-2014-edition

در ادامه صحبت‌های مطرح شده در خصوص تغییر سیاست سامسونگ، یکی از کارمندان این شرکت نیز در خصوص برنامه تولید تبلت‌های سامسونگ مطالبی را افشا کرده است، به ادعای وی سامسونگ طرح فروش تبلت‌های خود را با عرضه ۴ مدل تبلت در سه‌ ماهه اول سال جاری شروع خواهد کرد. یکی از این تبلت‌ها گلکسی تب ۳ لایت خواهد بود که احتمالا با قیمتی حدود یک صد دلار و یا یورو به بازار عرضه خواهد شد.

سه مدل دیگر احتمالا یکی مدل مجهز به صفحه نمایش Super AMOLED خواهد بود، دیگری گلکسی نوت ۱۲ اینچی و در نهایت تبلت تبدیل شدنی ۱۳.۳ اینچی با قابلیت اجرای دو سیستم عامل ویندوز و اندروید نیز آخرین مدل از چهار سری جدید تبلت‌های سامسونگ می‌باشد. البته اگر سامسونگ بتواند مشکلات نقض قوانین ثبت اختراعی را که از عرضه ATIV Q به بازار جلوگیری کرد رفع کند. به هر ترتیب انتظار می‌رود این تبلت‌ها در اوایل سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شوند و می‌توان نتیجه گیری کرد که سامسونگ آنها را در نمایشگاه MWC  که در اواخر فوریه برگزار می‌شود رونمایی کند. سامسونگ در سال ۲۰۱۳ سال خوبی را با تبلت‌هایش نداشت، به نظر می‌رسد این رویه برای سامسونگ در سال آینده میلادی تغییر خواهد کرد.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.