Vivo Xplay 3S اولین گوشی اندرویدی با وضوح صفحه 2K بالاخره رونمایی شد

پس از مدت‌ها بالاخره شایعات مربوط به وضوح 2K در صفحه نمایش گوشی‌های اندرویدی به ثمر نشست و Vivo اولین اندرویدی را با این وضوح و البته کیفیت ساخت بالا و سخت‌افزار عالی معرفی کرد.

4

فارنت: پس از مدت‌ها بالاخره شایعات مربوط به وضوح 2K در صفحه نمایش گوشی‌های اندرویدی به ثمر نشست و Vivo اولین اندرویدی را با این وضوح و البته کیفیت ساخت بالا و سخت‌افزار عالی معرفی کرد.

Vivo-XPlay-3S

شاید خیلی از شما برند Vivo را نشناسید؛ این برند یکی از کمپانی‌های معتبر چینی است که اخیراً سر و صدای زیادی هم به پا کرده است و با Xplay 3S قدم را از دیگر رقبای مطرح اندرویدی نیز فراتر گذاشته است. صفحه نمایش 6 اینچی این فبلت دارای وضوح 2K یا همان QHD یعنی 2560 در 1440 پیکسل بر اینچ است که حتی در تبلت‌های ده اینچی هم وضوح فوق‌العاده‌ای را باعث می‌شود و حالا در صفحه‌ای 6 اینچی تراکم پیکسلی خارق‌العاده 490 پیکسل بر اینچ را به دست داده که حتی از رقبای با صفحه نمایش بسیار کوچک‌تر مانند اچ‌تی‌سی وان نیز بهتر عمل کرده است.

Xplay-3S

به هر حال تنها صفحه نمایش ویژگی عالی Xplay 3S محسوب نمی‌شود و این فبلت همچنین از پردازنده پرسرعت اسنپ‌دراگون 800 استفاده کرده است. اسنپ‌دراگون 800 از چهار هسته Krait 400 با سرعت 2.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 330 بهره می‌برد و به لطف Vivo این فبلت همچنین 3 گیگابایت رم نیز در اختیار خواهد داشت تا بتواند با رقبای مطرحی مانند گلکسی نوت 3 رقابت کند.

Vivo-Xplay-3S-Picture

دوربین این مدل 13 مگاپیکسلی با گشادگی عالی f/1.8 است که در کنار آن مانند وان مکس اچ‌تی‌سی یک حسگر اثر انگشت نیز قرار گرفته است. دوربین جلویی نیز نسبت به بسیاری از گوشی‌های مطرح وضوح بالاتری داشته و 5 مگاپیکسلی انتخاب شده است. Vivo اپلیکیشن مخصوصی برای عکاسی به نام Photo+ را برای این مدل در نظر گرفته است که دارای ویژگی‌های واقعیت افزوده مانند Xperia Z1 بوده و ویدئوهای شما را در فضای ابری به اشتراک می‌گذارد.

Vivo-XPlay-3S-Funtouch

Xplay 3S وزنی برابر با 172 گرم داشته و کناره‌های آن از جنس آلومینیوم تراش‌داده شده است. حافظه داخلی این فبلت 32 گیگابایت بوده و باتری آن 3200 میلی‌آمپر ساعتی است. Vivo برای این فبلت از رابط کاربری ویژه خود به نام Funtouch OS استفاده کرده است.

Vivo-Music-Player

نکته مهم دیگر در مورد Xplay 3S تمرکز Vivo بر روی کیفیت صدای عالی است؛ جایی که آمپلی‌فایر TI OPA2604، فناوری ES9018 DAC و Headphones:X نه تنها کیفیت عالی را به همراه خواهند آورد بلکه قادر خواهند بود تا صداهای چندکاناله 7.1 و حتی 11.1 را شبیه‌سازی کنند. Vivo در اپلیکیشن خاصی امکان خرید و تماشای ویدئوها و فیلم‌های با این قابلیت را فراهم کرده است که در آن هزاران عنوان فیلم تاکنون قرار گرفته است.

Xplay 3S قرار است ابتدا در چین و با قیمتی حدود 580 دلار به علاقمندان عرضه شود.


پایان مطلب/

Source: GSMArena, Engadget

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. هوشیار می‌گوید

    سلام
    من دارمش گوشی خیلی خوبیه ولی مسافرتیه، گیره نمیاد

  2. saadat می‌گوید

    منم میخوام بگیرم این گوشی رو ولی تو ایران نیست فعلا
    اگه کسی برای فروش داره به من اصلاع بده ممنون

  3. سارینا می‌گوید

    خیلی وقته دنبالشم،توبازار ایرانم موجوده؟؟ کسی داشته که تجربه شو درموردش بگه؟

  4. جلیل احساس می‌گوید

    عالیست. امیدوارم تا در بازارهای افغانستان هم وارد شود.