سامسونگ Galaxy Core Advance را با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی معرفی کرد

سامسونگ یک گوشی دیگر به گوشی‌های رده متوسط خود در بازار افزود و البته سری گلکسی Core خود را نیز به‌روز کرد شرکت سامسونگ امروز از گوشی هوشمند Galaxy Core Advance به طور رسمی رونمایی کرد.

0

فارنت: سامسونگ یک گوشی دیگر به گوشی‌های رده متوسط خود در بازار افزود و البته سری گلکسی Core خود را نیز به‌روز کرد شرکت سامسونگ امروز از گوشی هوشمند Galaxy Core Advance به طور رسمی رونمایی کرد. این گوشی در واقع سومین مدل از سری Core گلکسی است که این شرکت در سال 2013 رونمایی کرده و پیش از این شاهد رونمایی از Galaxy Core   و  Core Plusاز سوی این شرکت در سال جاری میلادی بوده‌ایم.

galaxy-core-advance

Galaxy Core Advance از طراحی مانند مدل‌های قبلی سری Core برخوردار است اما خب طبیعتا شاهد پیشرفت‌هایی سخت‌افزاری در آن هستیم و در اولین نگاه از یک صفحه نمایش 4.7 اینچی TFT‌با رزولوشن WVGA برخوردار شده است.

این گوشی از یک پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتزی، یک گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزایش ان از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی برخوردار است. آخرین گوشی رده متوسط سامسونگ از ابعاد 133.3 در 70.5 در 9.7 میلیمتر برخوردار است و وزن ان نیز 145 گرم اعلام شده است.

samsung-galaxy-core-advance

دوربین قاب پشتی این گوشی 5 مگاپیکسلی است و دوربین قاب جلویی آن برای تماس ویدئویی نیز  VGA است. به طور معمول این گوشی از امکانات ارتباطی رایج برخوردار است اما در عین حال از شبکه مخابراتی LTE پشتیبانی نمی‌کند. Galaxy Core Advance سامسونگ به اندروید 4.2 جلی‌بین مجهز است و یک باطری 4200 میلی‌امپر بر ساعت انرژی مورد نیاز آن را تامین می‌کند.

هنوز هیچ صحبتی در خصوص قیمت رسمی این گوشی اعلام نشده و تنها زمان عرضه آن برای ابتدای زمستان امسال مشخص شده است.

Source: gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.