از این پس می‌توانید خودروهای پورشه را از وب‌سایت این شرکت دانلود کنید!

تکنولوژی پرینت سه بعدی، روز به روز گسترده تر شده و در قسمت‌های مختلف از علوم پزشکی تا صنعت، شاهد استفاده‌های مختلف از آن هستیم. شرکت پورشه نیز از این تکنولوژی به روشی جدید بهره برداری کرده است.

2

فارنت:  تکنولوژی پرینت سه بعدی، روز به روز گسترده تر شده و در قسمت‌های مختلف از علوم پزشکی تا صنعت، شاهد استفاده‌های مختلف از آن هستیم. شرکت پورشه نیز از این تکنولوژی به روشی جدید بهره برداری کرده است. در امکانی جدید که توسط این شرکت فراهم شده می‌توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت، پرینتی سه بعدی از خودروی مدل Cayman تهیه کنید. فرایند چاپ سه بعدی این خودرو بسته به سرعت پرینتر شما در پرینت لایه‌های پلاستیکی این مدل، ممکن است از چند ساعت تا چندین روز به طول بینجامد.

2014-Porsche-Cayman-3D-printing-all-done

فایل مورد نیاز با پسوند STL برای پرینت سه بعدی این طرح در وب سایت پورشه قرار گرفته است و شرکت پورشه کاربران را تشویق به رنگ آمیزی خودرو پیش از پرینت آن کرده است. در حال حاضر، این امکان تنها برای مدل یاد شده قابل استفاده است اما این شرکت اعلام کرده در صورت استقبال از این طرح، کاربران می‌توانند مدل‌های دیگر را نیز به صورت سه بعدی چاپ کنند.

Source: Mototrend

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سید مهدی می‌گوید

    سایپا هم پرایدو گذاشته واسه دانلود :دی

  2. ساحل می‌گوید

    بسیارجالب بودممنونم