لومیا ۵۲۵ نوکیا رسما به بازار عرضه شد

لومیا 525 در واقع یک مدل ارتقا یافته از لومیا 520 به عنوان پرفروش‌ترین ویندوزفون 8 دنیاست که مقدار حافظه رم آن از 512 مگابایت به یک گیگابایت افزایش یافته است .

0

فارنت: نوکیا آخرین گوشی هوشمند سری لومیا  را به بازار سنگاپور عرضه کرد. گوشی ویندوزفون لومیا 525 دستگاهی است که به سری لومیا اضافه شده و برچسب قیمت 198 دلاری را بر روی خود تجربه می‌کند. این گوشی پیش از این و در ششم آذر ماه رسما از سوی نوکیا رونمایی شده بود.

Lumia-525

لومیا 525 در واقع یک مدل ارتقا یافته از لومیا 520 به عنوان پرفروش‌ترین ویندوزفون 8 دنیاست که مقدار حافظه رم آن از 512 مگابایت به یک گیگابایت افزایش یافته است.

لومیا 525 در سه رنگ براق نارنجی، زرد و سفید عرضه و البته یک رنگ مشکی مات عرضه خواهد شد و البته قاب‌های این گوشی قابل تعویض است. نوکیا با این اقدام سطحی از سفارشی‌سازی را به این مدل اضافه کرده که در مدل لومیا 520 و لومیا 521 که توسط اپراتور مخابراتی T-Mobile عرضه شده بود دیده نمی‌شد.

نوکیا اعلام کرده که لومیا 525  پس از سنگاپور در بازارهای آفریقا، خاورمیانه و سایر مناطق آسیا نیز عرضه خواهد شد.

Source: phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.