معرفی فلش مموری جدید سونی مخصوص گوشی‌ها و تبلت‌ها

بعضی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی قابلیت USB on the Go را برای اتصال فلش با کابل مخصوص دارند اما فلش مموری جدید سونی کار را برای همه راحت‌تر کرده است.

5

در حال حاضر تنها قادرید فلش مموری‌های رایج را با استفاده از کابل مخصوص OTG به گوشی‌ها و تبلت‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند متصل کنید. اما همراه داشتن همیشگی این کابل آزار دهنده است؛ به همین دلیل سونی به فکر ساخت یک فلش مموری مخصوص با اتصال Micro USB افتاده است تا به راحتی به گوشی یا تبلت شما متصل شود.

فلش مموری جدید سونی

شاید بگویید پس چگونه می‌توان فلش مموری جدید سونی را به رایانه یا دستگاه‌های با USB عادی متصل کرد؟ در واقع این فلش مموری دو طرفه است و می‌توان از سمت دیگر آن برای اتصال USB عادی استفاده کرد. این فلش مموری که از فناوری USB 2.0 بهره می‌برد با گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی با اندروید 4.0.3 و بالاتر سازگار است و در ظرفیت‌های 8، 16 و 32 گیگابایتی عرضه می‌شود. در حقیقت فلش مموری جدید سونی همین حالا در فروشگاه پلی استور گوگل با قیمت 20، 30 و 63 دلار برای فروش قرار داده شده است.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. saba می‌گوید

    چرا وقتی به گوشیم وصل میکنم هیچی بالا نمیاد

  2. یاور می‌گوید

    باسلام
    لطفا در مورد قیمت این کالا و مراکز فروشش هم اطلاعاتب بدین.
    اصلا آیا توی کشور هستش یا نه؟
    کی میاد؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      با توجه به تاریخ مطلب این محصول تازه عرضه شده و هنوز هیچ اطلاعی از قیمت و زمان عرضه در ایران و یا اینکه اصلا عرضه میشه یا نه! نداریم.

  3. زهزا ایمانی می‌گوید

    شرکت apacer خیلی وقت که این کارو کرده میتونید توسایت فینال خریداری کنید

  4. mk می‌گوید

    کابل OTG که خیلی بهتر ازینه.هرجور یو اس بی هم ک بهش میخوره.کیبوردو موسو…هم ک ساپورت میکنه..از سونی بعید بود :)