آتش گرفتن گلکسی اس 4 و تلاش جالب سامسونگ برای آرام نگهداشتن صاحب گوشی!

پس از این اتفاق صاحب گوشی ظاهرا با شرکت سامسونگ در این خصوص تماس گرفته و سامسونگ در نامه‌ای به وی پیشنهاد داده تا در صورت حذف ویدئو آتش گرفتن گوشی از یوتیوب، به وی یک گوشی همراه سامسونگ گلکسی اس ۴ به عنوان جایگزین داده خواهد شد.

1

فارنت: در گذشته خبر‌هایی مبنی بر آتش گرفتن گلکسی اس 4 منتشر شده بود اما حالا به تازگی خبری جدید مبنی بر آتش گرفتن گلکسی اس 4 در وب‌سایت‌های مختلف منتشر شده که یک تفاوت بارز دیگر با موارد قبلی دارد. این بار سامسونگ تلاش کرده تا صاحب گوشی آتش گرفته را به هر نحوی آرام کند تا وی اقدام به انتشار خبر آتش گرفتن گلکسی اس 4 خود نکند.

Samsung-Galaxy-S4-Catches-Fire-02

یکی از کاربران یوتیوب با نام کاربری GhostlyRich ویدئویی مبنی بر آتش گرفتن گلکسی اس 4 خود منتشر کرده و البته خوشبختانه وی در هنگام این اتفاق متوجه بوی دود شده و سریعا گوشی را از شارژ جدا کرده است.

آتش گرفتن گلکسی اس 4

پس از این اتفاق وی ظاهرا با شرکت سامسونگ در این خصوص تماس گرفته و سامسونگ در نامه‌ای به وی که متن این نامه در انجمن اینترنتی PasteBin برای مطالعه موجود است به صاحب گوشی پیشنهاد داده تا در صورت حذف ویدئو آتش گرفتن گوشی از یوتیوب، به وی یک گوشی همراه سامسونگ گلکسی اس ۴ به عنوان جایگزین داده خواهد شد.

اما ظاهرا وی تصمیم گرفته تا به جای حذف ویدئو، یک ویدئو دیگر منتشر کند و در آن همگان را از این موضوع و درخواست سامسونگ مطلع سازد. خوشبختانه این اقدام ضرری را متوجه صاحب گوشی نکرده چرا که این گوشی گلکسی اس ۴، دارای گارانتی بوده و هنوز مدت زمان گارانتی آن تمام نشده و در نتیجه سامسونگ باید گوشی وی را با گوشی سالم تعویض کند!

Source: BGR

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. نیما می‌گوید

    باز هم به نوکیا و سونی بهتری برند دنیا هستن