رونمایی رسمی از گلکسی جی Galaxy J سامسونگ در تایوان!

گوشی هوشمندی که پیش از این در ویدئوی منتشره از سامسونگ مشاهده شده بود و برخی معتقد بودند سامسونگ گلکسی اس 5 این شرکت است، بالاخره در تایوان رونمایی شد. این دستگاه که گلکسی J نام دارد، جایی بین گلکسی اس 4 و گلکسی نوت 3 دارد و از نظر مشخصات سخت افزاری، بسیار پیشرفته به نظر می‌رسد.

0

فارنت:  گوشی هوشمندی که پیش از این در ویدئوی منتشره از سامسونگ مشاهده شده بود و برخی معتقد بودند سامسونگ گلکسی اس 5 این شرکت است، بالاخره در تایوان رونمایی شد. این دستگاه که گلکسی J نام دارد، جایی بین گلکسی اس 4 و گلکسی نوت 3 دارد و از نظر مشخصات سخت افزاری، بسیار پیشرفته به نظر می‌رسد. گلکسی J سامسونگ از صفحه نمایش 5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080 در 1920 بهره می‌برد و پردازنده چهار هسته‌ای کوالکام اسنپ دراگون 800 با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در آن، مکمل‌های خوبی برای هم هستند.

galaxy j

 دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی بوده و قادر است تصاویر ویدئویی 4K ضبط کند. دوربین جلویی 1.9 مگاپیکسلی بوده و باتری 2600 میلی آمپر ساعتی به همراه اندروید 4.3 کامل کننده مشخصات این دستگاه هوشمند است. لازم به ذکر است که این دستگاه، سازگاری کامل با ساعت هوشمند Galaxy Gear سامسونگ داشته و به طور پیش فرض، برنامه امنیتی KNOX سامسونگ بر روی آن نصب شده است. پشتیبانی از شبکه LTE از دیگر مشخصات این محصول جدید سامسونگ است. هنوز هیچ توضیحی درباره زمان عرضه و قیمت این محصول در تایوان اعلام نشده است.

Source: Phonearena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.