سازنده بازی مکس پین حالا بازی Agents of Storm را برای iOS می‌سازد

استودیو Remedy سازنده عناوینی همچون مکس پین و آلن ویک قصد دارد یک بازی در کلاس دفاع از برج با نام Agents of Storm را برای دستگاه‌های IOS عرضه کند.

0

فارنت: استودیو Remedy  سازنده عناوینی همچون مکس پین و آلن ویک قصد دارد یک بازی در کلاس دفاع از برج با نام Agents of Storm را برای دستگاه‌های iOS عرضه کند.

agents-of-storm-1

گیم پلی بازی نیز یک ناوگان از قایق و کشتی است که شما توسط این ناوگان به سرزمین‌های دیگر حمله کرده و آنها را تسخیر می‌کنید و حتی اقدام به راه اندازی پایگاه در سرزمین های فتح شده می‌کنید که با گرافیک 3 بعدی خیره کننده خواهد بود.

شاید این گیم پلی شما را به یاد Anomaly بیاندازد ولی اقیانوس‌های گرمسیری و سایر جزئیات یک عنوان خوب را برای فروشگاه اپ استور نوید می‌دهد. البته این استودیو فنلاندی هنوز هیچ تاریخی را برای عرضه این بازی اعلام نکرده  ولی به نظر می‌رسد باید در اوایل سال 2014 منتظر ارائه این بازی باشیم.

Source: GameSpot

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.