هوندا در اندیشه ساخت ایربگ برای جلوگیری از صدمات ناشی از سقوط گوشی!

ایربگ گوشی‌های هوشمند Case N شرکت هوندا، بزرگ، دست و پاگیر و البته فعلا غیرعملی به نظر می‌رسد اما در هر صورت از شش کیسه هوا که به سنسورهای حرکتی مجهزند و سقوط آزاد گوشی را تشخیص می‌دهند، تشکیل شده است و و کیس نگه‌دارنده ایربگ نیز بزرگ و سنگین وزن است.

0

فارنت: ظاهرا شرکت هوندا در زمینه ساخت ایربگ حرف‌های بیشتری صرف‌نظر از یک برند خودروساز برای گفتن دارد. این شرکت خودروسازی قصد دارد تا از صدمات وارد شده ناشی از افتادن گوشی‌های همراه با ایربگ جدید خود که Case N  نامیده می‌شود، جلوگیری کند.

Phone-Airbag

ایربگ گوشی‌های هوشمند Case N  شرکت هوندا، بزرگ، دست و پاگیر و البته فعلا غیرعملی به نظر می‌رسد اما در هر صورت از شش کیسه هوا که به سنسورهای حرکتی مجهزند و سقوط آزاد گوشی را تشخیص می‌دهند، تشکیل شده است و و کیس نگه‌دارنده ایربگ نیز بزرگ و سنگین وزن است.

در کنار جعبه، یک‌ مخزن گاز CO2 نیز تعبیه شده و امیدواریم ایربگ ساخته شده به صورت اتفاقی فعال نشود، چرا که این امر در دنیای خودروسازی امری بعید به نظر نمی‌رسد!

ku-xlarge
هنوز نمی‌دانیم که آیا هوندا واقعا به فکر ساختن و  قرار دادن این مورد خاص در سبد محصولات خود است یا خیر! اما در هر صورت ایده جالبی است و می‌تواند زمینه‌ساز تولیدات بهتری باشد اما به نظر بهتر است هوندا به فکر توسعه کیسه هوا خودروهای خود باشد چرا که در مرتبه اول بیشتر به عنوان یک خودروساز مطرح است نه چیز دیگر!

Source: gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.