پدفون مینی ایسوس چهارشنبه بیستم آذر رسماً رونمایی می‌شود

ایسوس خود را برای رونمایی رسمی پدفون مینی در تاریخ بیستم آذرماه در تایوان آماده می‌کند. درحالی‌که ایسوس به مدل اینفینیتی تبلت‌های ۱۰.۱ اینچی و گوشی‌ همراه هوشمند ۵.۰ اینچی خود افتخار می‌کند، شایع شده است که پدفون مینی مدل همراه این شرکت دارای صفحه نمایش ۴.۳ اینچی و صفحه‌ نمایش تبلت این مدل ۷ اینچ می‌باشد.

0

فارنت: ایسوس خود را برای رونمایی رسمی پدفون مینی در تاریخ بیستم آذرماه در تایوان آماده می‌کند. درحالی‌که ایسوس به مدل اینفینیتی تبلت‌های ۱۰.۱ اینچی و گوشی‌ همراه هوشمند ۵.۰ اینچی خود افتخار می‌کند، شایع شده است که پدفون مینی مدل همراه این شرکت دارای صفحه نمایش ۴.۳ اینچی  و صفحه‌ نمایش تبلت این مدل ۷ اینچ می‌باشد.

Padfone-mini-teaser

وضوح صفحه نمایش این سری نیز در حد بسیار بالایی نیست و گوشی همراه ۴.۳ اینچی این مدل از وضوح ۵۴۰*۹۶۰ برخوردار است و این در حالی است که تبلت ۷ اینچی این سری وضوحی برابر با 720P دارد. شایع شده است چیپست این مدل از نوع Qualcomm Snapdragon 400 خواهد بود و از یک گیگابایت رم برخوردار می‌باشد.

اما تاکنون هیچ‌کدام از این مشخصات سخت‌افزاری تأیید نشده است. سری پدفون همیشه به صفحه نمایش‌های باکیفیت خود و عمر باتری زیاد افتخار می‌کند. با این مشخصات سخت‌افزاری مشخص است که ایسوس به دنبال کاهش قیمت این سری از محصولات خود است تا از این طریق بتواند طیف بیشتری از مشتریان را به دست آورد.

به نظر می‌رسد ایسوس از فروش محصولات سری پدفون خود راضی است و به دنبال راهی برای گسترش این محصول است. به زودی مشخص خواهد شد که پدفون مینی می‌تواند با اتکا به مشخصات منحصربه‌فرد سخت‌افزاری خود  روی پای خود بایستد و یا اینکه تحت سایه مدل‌های برادران بزرگ‌ترش واقع شود.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.