iOS7 بر روی 74 درصد دستگاه‌های سازگار اپل در حال اجراست

آخرین گزارش‌های منتشر شده شرکت اپل بر اساس اطلاعات گرفته شده از اپ استور حاکی از آن است که ۷۴٪ دستگاه‌های سازگار اپل از iOS7 استفاده می‌کنند. سهم استفاده از این سیستم‌ عامل از ماه اکتبر تاکنون ۱۰٪ بیشتر از سیستم‌عامل‌های قبلی بوده و باعث شده این سیستم عامل به سریع‌ترین سیستم عاملی که بر روی گوشی‌های اپل گسترش داشته است تبدیل شود.

0

فارنت: آخرین گزارش‌های منتشر شده شرکت اپل بر اساس اطلاعات گرفته شده از اپ استور حاکی از آن است که ۷۴٪ دستگاه‌های سازگار اپل از iOS7 استفاده می‌کنند. سهم استفاده از این سیستم‌ عامل از ماه اکتبر تاکنون ۱۰٪ بیشتر از سیستم‌عامل‌های قبلی بوده و باعث شده این سیستم عامل به سریع‌ترین سیستم عاملی که بر روی گوشی‌های اپل گسترش داشته است تبدیل شود.

iOS-7-iphone

این گزارش همچنین حاکی از این است که ۲۲٪ از کاربران اپ استور از iOS6 استفاده می‌کنند. ۴٪ باقیمانده نیز از سیستم‌ عامل‌های قدیمی‌تر  iOS استفاده می‌کنند.

عامل اساسی استقبال از این سیستم عامل هنوز توسط اپل مشخص نشده است، البته محصولات جدید آی‌فون و آی‌پد نیز سهم بزرگی در رشد سریع iOS7 داشته‌اند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.