Oppo Find 7 اولین گوشی اندرویدی با چیپست اسنپ‌دراگون 805 خواهد بود

هنوز مدت زیادی از معرفی Snapdragon 805 نگذشته که شایعات خبر از به کارگیری این چیپست در پرچم‌دار آینده Oppo یعنی Find 7 می‌دهند.

0

فارنت: هنوز مدت زیادی از معرفی Snapdragon 805 نگذشته که شایعات خبر از به کارگیری این چیپست در پرچم‌دار آینده Oppo یعنی Find 7 می‌دهند.

Oppo-Find-7-ad

اسنپ‌دراگون 805 از چهار هسته پردازشی Krait 450 با فرکانس نهایی 2.5 گیگاهرتز بهره خواهد برد و پردازنده گرافیکی آن Adreno 420 بهتر از دیگر چیپست‌های موبایلی فعلی عمل خواهد کرد. گفته می‌شود Oppo Find 7 اولین گوشی با این پردازنده قدرتمند باشد که با سه گیگابایت رم بتواند تمامی رقبا را نگران کند. در صورتی که شایعه قبلی به پردازنده اسنپ‌دراگون 800 اشاره کرده بود.

با این‌که Oppo هنوز پرچم‌دار خودش را معرفی نکرده اما بارها تیزرهایی از آن را برای جلب توجه منتشر کرده است. بر طبق شایعات این گوشی دارای صفحه‌نمایش 5.75 اینچی با وضوح عالی 2K یعنی 2560 در 1440 پیکسل خواهد بود که البته به نظر برای یک گوشی کمی زیاده‌روی است. به هر حال شایعات قبلی خبر از اندروید 4.2 می‌دادند اما با توجه به عرضه نسخه‌های جدید احتمالاً Oppo پرچم‌دارش را حداقل به اندروید 4.3 مجهز خواهد کرد.

Oppo-Find-7

دوربین Find 7 هم 13 مگاپیکسلی خواهد بود و با توجه به قدرت بالای چیپست اسنپ‌دراگون 805 شاید بتوان انتظار فیلم‌برداری 4K را نیز مانند نوت 3 از این گوشی داشت. دوربین جلوی این گوشی از سنسور فوق‌العاده 8 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و با وجود اینکه ضخامت گوشی 9.9 میلی‌متر است باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی طرفداران را بسیار راضی و خوشحال می‌کند.

البته باید توجه داشت که این مشخصات همه و همه حدس و گمان و شایعه است و تا رونمایی رسمی از Oppo Find 7 نمی‌توان به طور قطع هیچ‌یک از مشخصات آن را تأیید کرد.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.