گوگل امکان دانلود تمام اطلاعات جی‌میل و تقویم خود را فراهم کرد

گوگل امروز اعلام کرد که به عنوان بخش جدیدی از سرویس Takeout قصد دارد امکان دانلود تمامی اطلاعات سرویس Gmail و همچنین تقویم خودش را برای کاربران فراهم کند.

0

شاید شما هم بر روی اکانت جی‌میل خودتان پیام‌ها و فایل‌های ضمیمه بسیاری داشته باشید که دانلود تک‌تک آن‌ها به سادگی امکان‌پذیر نباشد؛ از این پس قادر خواهید بود تا تمامی پیام‌ها و ضمیمه‌های جی‌میل را به راحتی در سرویس Takeout گوگل به صورت یک فایل فشرده درآورده و سپس دانلود کنید. گوگل همچنین امکان دانلود آرشیوی از اطلاعات تقویم، گوگل پلاس، یوتیوب، گوگل درایو، بلاگر، Hangouts و … را نیز فراهم کرده است.

Google-Takeout-Service

گفتنی است که اطلاعات دریافتی از این سرویس برای جی‌میل با فرمت MBOX خواهد بود که با سرویس‌های ایمیلی مختلف سازگاری دارد. مایکروسافت اخیراً اعلام کرده بود که در حال مذاکره با سرویس‌دهنده‌های ایمیل دیگر برای امکان انتقال پیام‌ها به Outlook است و شاید اقدام امروز گوگل هم نتیجه مذاکرات با مایکروسافت باشد.

Google-Takeout

در حالی که امکان دریافت اطلاعات تقویم گوگل از همین حالا فراهم شده است امکان دریافت آرشیو جی‌میل طی چند روز آینده برای کاربران اضافه خواهد شد. برای استفاده از سرویس Takeout گوگل کافیست به این آدرس سری بزنید.

:

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.