اندروید 4.4.1 کیت کت به زودی از راه خواهد رسید

هنوز مدت زیادی از عرضه رسمی اندروید 4.4 و نکسوس 5 نگذشته که اولین آپدیت با شماره نسخه 4.4.1 در دستور کار گوگل قرار گرفته و قرار است به زودی عرضه شود.

0

فارنت: هنوز مدت زیادی از عرضه رسمی اندروید 4.4 و نکسوس 5 نگذشته که اولین آپدیت با شماره نسخه 4.4.1 در دستور کار گوگل قرار گرفته و قرار است به زودی عرضه شود.

Kit-Kat

بر اساس آخرین خبرهای رسیده اندروید 4.4.1 بر روی گوشی‌های نکسوس 5، نکسوس 4 و تبلت نکسوس 7 دیده شده است. مسئولان سایت 9to5Google متوجه شده‌اند تعدادی از کاربران این سایت با سیستم عامل اندروید 4.4.1 به سایت وارد شده‌اند و مکان تقریبی آن‌ها هم سانتا کلارای کالیفرنیا ذکر شده است. گفتنی است که سانتا کلارا در نزدیکی Mountain View مقر اصلی گوگل واقع است. به این ترتیب می‌توان مطمئن بود که گوگل در حال کار بر روی اولین آپدیت کیت کت است.

android-4.4.1-traces

همچنین یکی از مشهورترین توسعه‌دهندگان و کوکرهای رام اچ‌تی‌سی با نام L|abToofer در اکانت توییتر خود نوشته است که آپدیت اندروید 4.4.1 با شماره ساخت KOT69E به زودی برای نسخه گوگل پلی اچ‌تی‌سی وان عرضه خواهد شد. به این ترتیب احتمالاً نسخه گوگل پلی گلکسی اس 4 نیز هم‌زمان این آپدیت را دریافت خواهد کرد.

همان‌طور که می‌دانید اندروید 4.4 بدون اشکال نیست و برخی کاربران نکسوس 4 متوجه مشکلاتی مانند صفحه قفل، شماره‌گیر و تنظیمات سریع شده‌اند و همچنین گوگل قول داده تا در آپدیتی کیفیت تصاویر دوربین نکسوس 5 را نیز بهبود ببخشد. به هر حال باید منتظر بمانیم تا گوگل آپدیت 4.4.1 اندروید را با لیست تغییراتش رسماً منتشر کند.


پایان مطلب/

Source: Geeky-Gadgets

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.