سرویس به اشتراک‌گذاری فایل Hotfile تعطیل شد

پس از دستیابی به توافقی 80 میلیون دلاری، سرویس محبوب اشتراک گذاری هات‌فایل با توجه به مشکلات حقوقی و نقض کپی رایت بسیار به تازگی توسط دادگاه فدرال اروپا برای همیشه تعطیل شد.

1

فارنت: بعد از توافقنامه‌ای میان اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای آمریکا و هات‌فایل، این سرویس به صورت دائمی تعطیل شد. در ابتدا هات فایل و اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما به توافقی هشتاد میلیون‌ دلاری دست پیدا کردند و هات‌فایل مجبور بود از تکنولوژی شناسایی اثر انگشت برای جلوگیری از به اشتراک‌گذاری فایل‌ها استفاده کند. در آن زمان مشخص نبود که آیا هات‌فایل به حیات خود ادامه می‌دهد و یا اینکه فعالیت خود را متوقف می‌کند. اما اکنون سرنوشت هات فایل مشخص شده است.

سرویس هات فایل به صورت کامل بسته خواهد شد.

hotfile-shutdown

اگر به سایت هات فایل سری بزنید، با صفحه‌ای روبرو خواهید شد که هیچ گزینه‌ای برای انتخاب و کلیک در آن وجود ندارد و متنی با مضمون زیر در آن نوشته شده است:

دادگاه فدرال آمریکا هات فایل را به عنوان نقض‌کننده قانون کپی‌رایت محکوم کرده است و این سایت برای همیشه بسته شده است. می‌توانید فیلم‌های مورد علاقه خود را باکیفیت بسیار بالا از طریق وب‌سایت‌های قانونی دانلود نمایید.

وسوسه دانلود فیلم و نرم‌افزار رایگان و سرقت غیرمجاز نرم‌افزاری به اندازه‌ای قوی است که سایت‌هایی شبیه به هات فایل هرگز از بین نخواهند رفت. افرادی که از سایت‌هایی نظیر هات فایل شکایت می‌کنند خود را در یک چرخه باطل و ناتمام خواهند دید. به هر کجای اینترنت که سر بزنید سایت‌های دانلود فیلم و نرم‌افزار رایگان را به راحتی می‌توانید پیدا کنید. این روزها این امر به یکی از واقعیت‌های زندگی نظیر ترافیک تبدیل شده است.


پایان مطلب/

Source: Digital Trends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. makn می‌گوید

    انا لله و انا اله راجعون
    سایت خوبی بود ناراحت شدیم.