طراح سابق گوشی‌های ورتو حالا برای کوارتز ساعت هوشمند طراحی می‌کند!

آقای نوو در ماه فوریه امسال زمانی که همکاری وی با کوارتز به صورت رسمی اعلام شده بود گفت: ما قصد داریم با ترکیبی از خلاقیت، علاقه و هنر صنعتگران، ساعت‌های مرسوم موجود در بازار را با ساعت‌های هوشمند جدید جایگزین نماییم.

0

فارنت: فرانک نوو، مدیر سابق بخش طراحی نوکیا که برند لوکس و تجملاتی Vertu را طراحی و ایجاد کرده است، در حال کار بر روی طراحی یک ساعت هوشمند با مشارکت شرکت کوارتز است. بنا بر اعلام شرکت کوارتز، ساعت متا واچ (MetaWatch) در سه ماه اول سال آینده میلادی (زمستان) به بازار عرضه خواهد شد و صفحه نمایش و سیستم‌عامل این ساعت هوشمند به نسبت نسخه‌های قبلی پیشرفت‌هایی خواهد داشت.

Frank-Nuovo

اگرچه اطلاعات زیادی در خصوص این پروژه در دسترس نیست اما حضور آقای نوو در این پروژه می‌تواند به این معنا باشد که آنها قصد دارند بر روی بازار ساعت‌های هوشمندی نظیر Pebble تمرکز کنند. مدیر عامل شرکت کوارتز اقای بیل گیسر در این خصوص گفته است که هدف آنها ساخت محصولات زیبا است. کلمه زیبا این روزها در بازار ساعت‌های  هوشمند زیاد به گوش نمی‌خورد.

آقای نوو در ماه فوریه امسال زمانی که همکاری وی با کوارتز به صورت رسمی اعلام شده بود گفت: ما قصد داریم با ترکیبی از خلاقیت، علاقه و هنر صنعتگران، ساعت‌های مرسوم موجود در بازار را با ساعت‌های هوشمند جدید جایگزین نماییم. بازار بزرگ تولید ساعت‌های تجملاتی و شیک و تجربیات ارزشمندی که در این زمینه داریم باعث می‌شود فرصت بهتری برای ساخت تجهیزات هوشمند همراه را داشته باشیم.

متا واچ قبلا نیز در پروژه‌هایی نظیر نسخه Strata watch با طراح سابق آیکون‌های شرکت اپل همکاری داشته است، اما این محصول جدید هنوز راه‌ درازی را در پیش دارد. شهرت مدل ورتو بیشتر به خاطر استفاده از قطعات گران قیمت و قدیمی و همچنین قیمت نجومی خود است.

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.