نسخه ارزان‌تر گلکسی نوت 3 در راه است

گلکسی نوت 3 بدون شک محبوب‌ترین فبلت دنیاست و با امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیار مورد توجه بسیاری علاقمندان است. اما قیمت بالای این فبلت مانع از خرید بسیاری کاربران شده است و احتمالاً سامسونگ به دنبال عرضه نسخه ارزان‌تر افتاده است.

1

فارنت: گلکسی نوت 3 بدون شک محبوب‌ترین فبلت دنیاست و با امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیار مورد توجه بسیاری علاقمندان است. اما قیمت بالای این فبلت مانع از خرید بسیاری کاربران شده است و احتمالاً سامسونگ به دنبال عرضه نسخه ارزان‌تر افتاده است.

note-3

هفته گذشته اکانت توییتر @evleaks به یک گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-N7505 اشاره کرد و با توجه به این‌که شماره مدل SM-N900 و SM-N9005 مربوط به گلکسی نوت 3 است احتمال می‌رفت که نسخه جدیدی از گلکسی نوت در راه باشد. به هر شایعات جدید ادعا می‌کنند که این گوشی یک مدل ارزان‌تر از گلکسی نوت 3 باشد که دارای صفحه‌نمایش 5.49 یا 5.7 اینچی بوده و در نمایشگاه MWC 2014 بارسلونا رونمایی خواهد شد.

بر اساس شایعات این مدل که Galaxy Note 3.0 Lite نام خواهد اشت به جای فناوری Super AMOLED از پنل LCD برای صفحه نمایش استفاده خواهد کرد و به جای سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی از یک مدل 8 مگاپیکسلی احتمالاً بدون قابلیت فیلم‌برداری 4K استفاده خواهد کرد.

هنوز تصاویر و مشخصات بیشتری از این فبلت ارزان‌تر در دست نیست اما احتمالاً در ماه‌های آینده در مورد گلکسی نوت 3 لایت بیشتر خواهیم شنید. جالب است بدانید که پیش از معرفی رسمی گلکسی نوت 3 شایعاتی در مورد نسخه مینی این فبلت به گوش می‌رسید که با توجه به 5.7 اینچی بودن صفحه‌نمایش این فبلت واژه “مینی” کمی خنده‌دار به نظر می‌رسد!


پایان مطلب/

Source: Android Authority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. pourya می‌گوید

    میشه لیست ارزانترین قیمت روز این گوشی رو بذارین…..ممنون