چگونه پشتیبانی از فلش پلیر را در اندروید 4.4 کیت کت فعال کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید گوگل از نسخه 4.1 اندروید پشتیبانی رسمی از فلش را متوقف کرد و برای نمایش محتوای فلش در آن باید ترفندهای خاصی به کار ببرید. در این مطلب نحوه فعال‌سازی فلش پلیر را در اندروید 4.4 آموزش خواهیم داد.

5

فارنت: همان‌طور که می‌دانید گوگل از نسخه 4.1 اندروید پشتیبانی رسمی از فلش را متوقف کرد و برای نمایش محتوای فلش در آن باید ترفندهای خاصی به کار ببرید. در این مطلب نحوه فعال‌سازی فلش پلیر را در اندروید 4.4 آموزش خواهیم داد.

Android-4.4-flash-player

پیش از هر کاری در نظر داشته باشید که محتوای فلش با این روش تنها از طریق مرورگر دلفین قابل مشاهده است و از آن‌جایی که گوگل از موتور Chromium در کیت کت استفاده کرده است مرورگرهایی مانند کروم از فلش پلیر پشتیبانی نخواهد کرد و حتی قابلیت نصب فلش پلیر به روش‌های اندروید 4.3 و قدیمی‌تر نیز وجود ندارد.

با وجود این‌که کم کم دوران فلش رو به پایان است و وب‌سایت‌ها به سوی محتوای HTML5 در حال حرکت هستند هنوز برخی سایت‌ها از ویدئوها و محتوای فلش استفاده می‌کنند. پس اگر به نمایش محتوای فلش نیاز دارید طبق این آموزش عمل کنید.

1- دانلود و نصب مرورگر Dolphin Browser از گوگل پلی یا بازار

2- دانلود و نصب Dolphin Jetpack از گوگل پلی یا بازار

3- دانلود و نصب فلش پلیر 11.1 هک شده برای اندروید 4.4 از اینجا (اگر نسخه‌های دیگر فلش پلیر را نصب کرده‌اید پیش از این مرحله آن را حذف کنید.)

4- حالا مرورگر Dolphin را اجرا کرده و از تنظیمات برنامه در قسمت Web Content از فعال بودن Flash Player اطمینان حاصل کنید.

توجه کنید که چون این نسخه دستکاری شده فلش پلیر است ممکن است به خوبی با همه دستگاه‌ها کار نکند اما حداقل تنها راه موجود فعلاً همین روش است.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. من می‌گوید

    سلام.رفتم تو گوگل پلی،میگه که دولفین جت‌پک، تو کشور شما غیر قابل دانلوده.مرحله دوم که گفتین رو می‌گم.پس چه کار کنم؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      دیگه استفاده از فلش توی گوشی توصیه نمیشه به خاطر مشکلات امنیتی بالای فلش. برای چی نیاز دارید؟

  2. شاهین می‌گوید

    باسلام، این مطلب که عینا ترجمه شده ولی آیا راهی برای اجرای بازی‌های فلش هم در اندروید کیت‌کت هست؟
    همچنان فلش‌پلیر شناسایی نمی‌شه!
    باتشکر

  3. مونا می‌گوید

    واقعا ممنون ازتون…مشکلمو حل کردین…کلی دعاتون کردم

  4. valighaleghovand می‌گوید

    خیلی عالی است