تصاویر گوشی 5.5 اینچی و 8 هسته‌ای هواوی لو رفت!

هنوز مدت زیادی از معرفی رسمی پردازنده هشت هسته‌ای واقعی مدیاتک نمی‌گذرد که سر و کله گوشی‌های با این پردازنده پیدا شده است. اولین گوشی از هواوی و با نام رمز G750 است.

0

فارنت: هنوز مدت زیادی از معرفی رسمی پردازنده هشت هسته‌ای واقعی مدیاتک نمی‌گذرد که سر و کله گوشی‌های با این پردازنده پیدا شده است. اولین گوشی از هواوی و با نام رمز G750 است.

Huawei-G750-leak

پس از درز مشخصات یک گوشی با نام Glory 4 از هواوی حالا نوبت به فبلت G750 رسیده است که تصاویری از آن به همراه مشخصات و نتیجه بنچمارک AnTuTu از آن منتشر شود. این گوشی از پردازنده جدید MediaTek MT6592 استفاده می‌کند که برخلاف اگزینوس اکتای سامسونگ از هر هشته خود همزمان استفاده می‌کند؛ هرچند که خبری از هسته‌های پرسرعت Cortex-A15 نیست و مدیاتک به Cortex-A7 و فرآیند ساخت 28 نانومتری اکتفا کرده است. به هر حال این پردازنده قادر به پشتیبانی از دوربین‌های 16 مگاپیکسلی بوده و توانایی پخش محتوای ویدئویی 4K را نیز دارد.

Huawei-G750-Leak-2

G750 قرار است علاوه بر پردازنده هشت هسته‌ای 1.6 گیگاهرتزی از صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با وضوح 720p به همره دو گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد. این گوشی همچنین با اندروید 4.2.2 کار می‌کند و دوربینی 13 مگاپیکسلی دارد. نتیجه بنچمارک AnTuTu برای این گوشی شاید به خوبی فبلت‌هایی مانند زد اولترا و نوت 3 نباشد اما احتمالاً به نسبت قیمت کارایی خوبی را می‌توان از فبلت آینده هواوی انتظار داشت.

Huawei-G750-antutu


پایان مطلب/

Source: GSMArena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.