نوکیا در حال کار بر روی اولین ویندوزفون دو سیم کارته است

شایعات اخیر خبر از آن می‌دهند که نوکیا قصد دارد در اوایل سال آینده میلادی اولین گوشی ویندوزفونی لومیا را با پشتیبانی از دو سیم کارت وارد بازار کند.

0

فارنت: شایعات اخیر خبر از آن می‌دهند که نوکیا قصد دارد در اوایل سال آینده میلادی اولین گوشی ویندوزفونی لومیا را با پشتیبانی از دو سیم کارت وارد بازار کند.

Lumia_620_Shells

همان‌طور که می‌دانید در برخی کشورها گوشی‌های دو سیم کارته طرفداران زیادی دارد و با وجود این‌که در پلتفرم اندروید می‌توان گوشی‌های دو سیم کارته خوبی را پیدا کرد تاکنون ویندوزفون از این قابلیت پشتیبانی نکرده است. حالا به نظر می‌رسد نوکیا قصد دارد این قابلیت را برای اولین بار در اوایل سال 2014 به ویندوزفون بیاورد. اکانت معتبر توییتر @evleaks به تازگی اعلام کرده است که یک نسخه از لومیای آینده نوکیا که با نام رمز Monneypenny شناخته خواهد شد و از ویندوزفون 8.1 استفاده می‌کند دو سیم‌کارته خواهد بود.

همان‌طور که می‌دانید در رده گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت نوکیا و ویندوزفون به لطف گوشی‌های پرفروشی مانند لومیا 520 سهم بزرگی از بازار را در اختیار دارند و یک لومیای دو سیم کارته می‌تواند اوضاع را برای مایکروسافت و نوکیا بهتر از این کند.

لومیا Monnypenny و Goldfinger اولین ویندوزفونی‌های با ویندوزفون جدید 8.1 Blue خواهند بود که گفته می‌شوند علاوه بر مالتی‌تسکینگ بهتر و دستیار صوتی Cortana بالاخره به یک مرکز اعلان یا Notification Center جامع نیز مجهز خواهد بود. اطلاعات بیشتری از این گوشی لومیای نوکیا در دست نیست اما احتمالاً نوکیا آن را در نمایشگاه CES و یا MWC به معرض نمایش خواهد گذاشت.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.