بازی GT Racing 2؛ تمام چیزهایی که باید بدانید!

3 حالت اصلی در بازی GT Racing 2 وجود دارد که کمپین حالت اصلی تک نفره است و در هر بار مسابقه شما تعدادی ستاره کسب می‌کنید و با داشتن ستاره‌های بیشتر امکان بازکردن قفل های بیشتر و جاده های مختلف را خواهید داشت تا با خرید خودروهای بیشتر با سایر دوستانتان به در بازی GT Racing 2 به رقابت بپردازید.

0

بازی GT Racing 2 با نام کامل GT Racing 2: The Real Car Experience یک بازی مسابقه‌ای است که برای تلفن‌های همراه هوشمند  از سوی گیم لافت و با یک موتور گرافیکی جدید عرضه شده و شما با خرید خودرو با بازیکنان دیگر به رقابت پرداخته و در ضمن در حالت کمپین قادر به طی کردن و مسابقات به صورت تک نفره نیز هستید.

شروع به کار در بازی GT Racing 2

بازی GT Racing 2 رایگان بوده و بعد از دریافت و نصب بازی از طریق یک آموزش کوتاه به شما کمک می‌شود که اولین خودرو خود را خریداری کنید و با برخی ارتقاء و به‌روز رسانی ها آماده ورود به مسابقات شوید. کنترل‌های مختلفی برای بازی در دسترس هستند که البته حالت پیش فرض بهترین حالت ممکن است که شاید شما بتوانید با انتخاب حالت‌های دیگر بازدهی بهتری داشته باشید.

وقتی شما در بازی GT Racing 2 مسابقه را شروع می‌کنید گزینه هایی به صورت pop up  برای شما به نمایش در می آیند که همان ترمز و گاز است که البته برای رانندگان تازه کار بسیار حیاتی است و اگر شما می‌خواهید رانندگی واقعی تر را تجربه کنید، پیشنهاد می‌‌کنیم حالت دستی ترمز و گاز را انتخاب کنید هر چند در این حالت بیشتر به خارج از جاده و تصادفات احتمالی هدایت می‌شوید.

GT Racing 2_004

یک مسیر سبز در حین رانندگی بر روی سطح جاده خودنمایی می‌کند که موقعیت مطلوب در جاده را به شما یاداوری می کند و به طور معمول بهترین نتایج را با حفظ خود بر روی این خط به ویژه در هنگامی که در سر پیچ های تند قرار می‌گیرد خواهید داشت.

حالت های مختلفی در بازی GT Racing 2 برای مسابقه وجود دارد که استاندارترین حالت“Classic Race” است که در اکثر مواقع شما باید در یک پیست مشخص با سایرین به رقابت بپردازید.

GT Racing 2_003

حالت   “Knockout” حالتی است که شما با یک نفر دیگر در یک دور به رقابت می پردازید و هر کس که به عنوان نفر اول از خط عبور کند برنده بازی خواهد بود و به عبارتی دیگر جایگاه دوم پاداشی در پی نخواهد داشت.

سایر حالت‌های مسابقه عبارتند از  “King of the Hill” که هر چه از دیگران بیشتر به خط پایان نزدیک تر بمانید امتیاز بیشتری کسب می کنید به همراه حالت “Overtake” که همان خارج شدن نفر آخر از مسابقه در زمانبندی مشخص است به همراه “Qualification” که در حقیقت حالت رکورد زمانی است و هر که دارای رکورد بیشتری باشد بهترین امتیاز را دریافت خواهد کرد.

پارکینگ بازی GT Racing 2

3 حالت اصلی در بازی GT Racing 2 وجود دارد که کمپین حالت اصلی تک نفره است و در هر بار مسابقه شما تعدادی ستاره کسب می‌کنید و با داشتن ستاره‌های بیشتر امکان بازکردن قفل های بیشتر و جاده‌های مختلف را خواهید داشت تا با خرید خودروهای بیشتر با سایر دوستانتان به رقابت بپردازید. حالت پلاتینیوم دارای چالش‌های بسیار دشوار است که البته پاداش‌های ارزنده همچون خودروهای کلاسیک را در بر دارد.

GT Racing 2-002

هفت کلاس مختلف خودرو با بیش از 7 تا 13 خودرو در هر کلاس بازی GT Racing 2 قابل خریداری و ابتیاع هستند که البته در ابتدا چند خودرو در دسترس هستند و در هر زمانی کسب ستاره می‌تواند در خرید خودرو جدید به شما کمک کند و البته کلاس Tier 0 تنها با حالت پلاتینیوم آن هم به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود.

چهار ارتقاء اصلی برای هر خودرو وجود دارد که شامل به‌روز رسانی موتور، ترمز، فرمان پذیری و شتاب است که با داشتن اعتبار و ستاره می‌توانید خودرو خود را ارتقاء دهید.

GT Racing 2_006

حالت مولتی پلیر دارای دو حالت است در حالت استاندارد که دارای بهای 100 گیم لافت است و حالت pro challenge که 300 گیم لافت بها دارد و بدین ترتیب دارای پاداش بزرگتر است و شما باید در حالت دستی به کنترل خودرو خود بپردازید.

در ضمن حالت مولتی پلیر بازی GT Racing 2 دارای سیستم رنکینگ جهانی است که به شما امکان به دست آوردن یا از دست دادن RP را می دهد که در صورت افزایش اعتبار خود امکانات و رتبه بندی بهتری کسب خواهید کرد.

GT Racing 2_005

نکات ریز و درشت بازی GT Racing 2

  • در بازی GT Racing 2 به طور پیش فرض حالت دستیار گاز و ترمز فعال است و ما به شما قویا توصیه می‌کنیم که این حالت را غیرفعال کرده تا بهترین و واقعی ترین حالت رانندگی را تجربه کنید و البته امتیاز و ستاره‌های بهتری را نیز به دست آورید.
  • در شروع بازی GT Racing 2 شما قادر به انتخاب یک خودرو از بین دو انتخاب خواهید بود که خودرو گران‌تر برای شما نتیجه بهتری در بردارد و توصیه ما این است که فقط پیروز شدن در هر رقابت کافی نبوده و شما سعی کنید تا بیشترین ستاره را نیز کسب کنید تا بتوانید خودروهای بیشتر و در نهایت حالت فوق العاده پلاتینیوم خالص را برای خود قابل دسترس کنید. در ضمن شما می توانید از دوستانتان تقاضای افزایش اعتبار نمایید که این منوط به این نکته مهم است که دیگر آن اعتبار را برای خود در نظر تداشته باشند.
  • در هنگامی که شما رقابت های جدید حالت تک نفره را در بازی GT Racing 2 قابل دسترس می‌کنید در هر زمانی قابل بازی بوده و اگر خودرو شما برای رقابت در کلاس مذکور به حد کافی قوی نباشد شما یک اخطار دریافت خواهید کرد که باید تعدادی بروز رسانی برای خودرو خود نصب کنید که البته در برخی شرایط غیر ممکن است و در زمانی دیگر باید به رقابت بپردازید.

دانلود بازی GT Racing 2

دانلود بازی بازی GT Racing 2 برای اندروید

دانلود بازی GT Racing 2 برای iOS

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

بدون دیدگاه
  1. احمد می‌گوید

    میشن های اینو تکمیل میکنم وقتی گیم رو خاموش کرده دوباره میخام بازی رو ادامه بدم از همون اول بازی اغاز میشه ادامه میشن های قبلی نمیاد یکی رهنمایی کنه چیجوری سیفش کنم