رونمایی از گلکسی گرند 2 سامسونگ با صفحه نمایش 5.25 اینچی و باطری بزرگتر!

گلکسی گرند 2 که از یک پردازنده چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی و رم یک و نیم گیگاهرتزی برخوردار است از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی برخوردار است که این گوشی را از نظر دوربین در جایگاه پائین‌تری نسبت به رقبا قرار داده است. این گوشی از یک باطری با ظرفیت 2600 میلی‌آمپر بر ساعت نیز برخوردار است.

7

شرکت سامسونگ از نسل دوم گوشی هوشمند گلسی گرند رونمایی کرد. گلکسی گرند 2 سامسونگ از حافظه داخلی 8 گیگابایتی برخوردار بوده و البته با استفاده از درگاه میکرو اس دی می‌توان این اندازه را تا 64 گیگابایت دیگر بالا برد.

گلکسی گرند 2 | Galaxy Grand 2 که از یک پردازنده چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی و رم یک و نیم گیگاهرتزی برخوردار است از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی برخوردار است که این گوشی را از نظر دوربین در جایگاه پائین‌تری نسبت به رقبا قرار داده است. این گوشی از یک باطری با ظرفیت 2600 میلی‌آمپر بر ساعت نیز برخوردار است.

Galaxy-Grand-2-Samsung

گلکسی گرند 2 که 2 سیم کارته نیز است، همانطور که گفتیم در قد و قواره خانواده گلکسی نوت است اما بر خلاف اعضای این خانواده از قلم برخوردار نیست و البته در مقام مقایسه با گلکسی گرند اول پیشرفت‌هایی نیز داشته است.

گلکسی گرند اول از صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 480 در 800 پیکسل با کیفیت WVGA برخوردار بود اما حالا به لطف صفحه نمایش بزرگتر 5.2 اینچی، این کیفیت به 720p افزایش پیدا کرده است. گلکسی گرند اول ضخامتی در حدود 9.6 میلیمتر داشت که این اندازه حالا به 8.5 میلی‌متر تغییر پیدا کرده اگر چه گلکسی گرند 2 کمی بلندتر نیز شده است.

قیمت گلکسی گرند 2 سامسونگ | Samsung Gaalaxy Grand 2 و زمان عرضه

گلکسی گرند 2 با قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی در سه رنگ سفید، صورتی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد و اگر چه سامسونگ هنوز در خصوص قیمت، زمان و بازارهای عرضه این محصول سخنی به میان نیاورده اما با توجه به دو سیم کارته بودن این محصول می‌توان منتظر عرضه جهانی و البته قیمت رقابتی آن بود. با توجه به اندازه این گوشی می‌توان آن را مناسب کسانی دانست که بدشان نمی‌آید یک گلکسی نوت 3 داشته باشند اما بودجه لازم را ندارند و تنها می‌توانند به خرید چنین گوشی اکتفا کنند!(البته بدون قلم!!)

Source: Engadget, PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. mohammad می‌گوید

    سلام استاد من گوشیم کلکسی گرند 2 هست با اینکه مموری رو درمیارم ولی وقتی میخوام یه برنامه رو از گوشی دیگه برا خودم بفرستم حافظه داخلی گوشی با اینکه 8 گیگ ولی میگه ک حافظه کافی نمیباشد. کل گوشی هم فرمت شده و چیزی کلا نداره تو حافظش. چجوری موارد نصب شده رو منتقل کنم ب حافظه داخلی تا بصورت خودکار هرچیزی ک نصب میشه نصب حافظه داخلی بشه؟ لطفا راهنماییم کنین.مرسی

  2. sevda می‌گوید

    سلام من میخواستم تفاوت بین گوشی گرند2 و گلکسی s3 رو بدونم
    کدومش بهتره؟لطفا راهنماییم کنین
    ممنون

    1. mohammad wizard می‌گوید

      S3 بهتره پردازنده قویتری داره.اما اندازه اش کوچک تره از گرند 2 هستص.اما s3بخر

  3. وحید می‌گوید

    الان در مشهد ۷۵۰ تومان بدون گارانتی هست. در کل گوشی خوبیه

  4. علیرضا می‌گوید

    با سلام
    شما می تونید این گوشی رو از سایت digikala.com بخری الان قیمتش هست 905 هزار تومان

  5. محسن می‌گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید

    گوشی سامسونگ گلکسی گرند 2 آیا برای فروش دارید ؟؟؟؟؟ اگه دارید قیمتش چنده ؟؟؟ و چطور می تونم تهیه کنم ؟؟؟؟؟

  6. soheila Ahmadi می‌گوید

    AAliiii
    Vali ghymatesh chande?