رونمایی از سری جدید دیزایر اچ تی سی در هفتم آذر ماه

شرکت اچ تی سی در تاریخ هفتم آذرماه یعنی کمتر از یک هفته دیگر در رویدادی که در کشور چین برگزار خواهد کرد، سری جدید گوشی‌های دیزایر خود را معرفی خواهد کرد. اچ تی سی دعوت‌نامه‌های این مراسم را برای وب‌سایت‌های مختلف ارسال کرده و آن‌طور که از شواهد امر پیداست، این سری از گوشی‌های دیزایز، گوشی‌های متوسط برای بازار آسیا خواهند بود.

0

فارنت: شرکت اچ تی سی در تاریخ هفتم آذرماه یعنی کمتر از یک هفته دیگر در رویدادی که در کشور چین برگزار خواهد کرد، سری جدید گوشی‌های دیزایر خود را معرفی خواهد کرد. اچ تی سی دعوت‌نامه‌های این مراسم را برای وب‌سایت‌های مختلف ارسال کرده و آن‌طور که از شواهد امر پیداست، این سری از گوشی‌های دیزایز، گوشی‌های متوسط برای بازار آسیا خواهند بود.

htcdesire

در متن دعوت‌نامه، این شرکت اذعان داشته، گوشی‌های هوشمند جدید خود را در رنگ‌های مختلف عرضه خواهد کرد. در سال‌های اخیر، بازار گوشی‌های متوسط، جذابیت کمتری برای شرکت‌های سازنده گوشی‌های همراه داشته، اما با معرفی موتو جی شرکت موتورولا، به نظر می‌رسد رقابت برای عرضه گوشی‌هایی با کارایی بالا و قیمت متوسط در این قسمت نیز اوج خواهد گرفت.

Source: Androidbeat

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.