ال‌جی: به هیچ وجه تمرکز خود بر بازار گوشی‌های هوشمند را از دست نخواهیم داد

شرکت ال‌جی شایعات اخیر در مورد عدم تمرکز خود بر روی بازار موبایل را اکیداً تکذیب کرد. سخنگوی این شرکت سخنانی را در این مورد بیان کرده است تا همگان از جدیت ال‌جی باخبر شوند.

0

فارنت: شرکت ال‌جی شایعات اخیر در مورد عدم تمرکز خود بر روی بازار موبایل را اکیداً تکذیب کرد. سخنگوی این شرکت سخنانی را در این مورد بیان کرده است تا همگان از جدیت ال‌جی باخبر شوند.

بنا به اظهارات سخنگوی این شرکت گزارشات منتشر شده مبنی بر عدم تمرکز ال‌جی بر روی بازار موبایل کاملاً نادرست است. این شایعات از منابع بی‌اطلاع و غیرقابل اعتماد سرچشمه می‌گیرد. ما بیشتر از همیشه مصمم هستیم تا نقش پر رنگ‌تری در بازار موبایل داشته باشیم. برای اثبات صحبت‌هایی که می‌کنیم کافیست به محصولات فوق‌العاده‌ای که امسال به بازار گوشی‌های هوشمند معرفی کرده‌ایم نگاهی بیندازید.

LG-G2-Truck

روز گذشته گزارشی در یکی از وب‌سایت‌های خبری کره جنوبی منتشر شده بود که بنا بر ادعای این روزنامه، شرکت ال‌جی تمرکز خود بر بازار تلفن همراه هوشمند را کاهش داده و بر روی تلویزیون به عنوان محصول اصلی خود تمرکز بیشتری خواهد کرد.

این گزارش مدعی شده بود که ال‌جی ظاهراً قصد دارد نیروی انسانی خود را به قسمت تلویزیون‌ها منتقل کند و نائب رئیس شرکت ال‌جی آقای Koo Boo Joon بر این باور است که صنعت گوشی‌های همراه هوشمند در دراز مدت می‌تواند صنعت سودآوری باشد و شرکت ال‌جی احتمالاً بازار گوشی‌های همراه را بازاری موقتی دیده در صورتی که تولید تلویزیون می‌تواند بازار باثبات‌تری داشته باشد.

شرکت ال‌جی در یک سال گذشته و پس از آغاز عرضه سری اپتیموس توانسته خود را در بازار گوشی‌های هوشمند مطرح کند تا آنجا که شرکت گوگل ساخت دو گوشی هوشمند نکسوس خود را به این شرکت سپرده است و گوشی هوشمند جی 2 ال‌جی اکنون به عنوان یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند بازار شناخته می‌شود.

Source: PhoneArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.