سیاستمداران آلمانی احتمالا دیگر هیچگاه آیفون در دست نگیرند!

چهره‌های سیاسی آلمان برای دسترسی به امنیت بیشتر و محرمانگی بیشتر اطلاعات در گوشی‌های خود از برنامه‌های ویژه‌ای استفاده خواهند کرد که دولت فدرال برای رمزگذاری اطلاعات رد و بدل شده و امنیت آنها ایجاد کرده است.

0

همانطور که احتمالا بسیاری از شما شنیده‌اید اخیرا تنش‌های فراوانی میان دو کشور ایالات متحده و آلمان، بخاطر رسوایی بزرگ جاسوسی سازمان امنیت ملی آمریکا از برخی سیاستمداران آلمانی همچون آنجلا مرکل صدراعظم آلمان و شنود مکالمات تلفنی آنها به وجود آمده است. حالا دولت فدرال آلمان برای جلوگیری از چنین اقداماتی توسط آژانس‌های امنیتی و اطلاعاتی کشورهای خارجی ظاهرا برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌هایی را صورت داده است.

بنابر گزارش روزنامه بیلد، چهره‌های سیاسی آلمان برای دسترسی به امنیت بیشتر و محرمانگی بیشتر اطلاعات در گوشی‌های خود از برنامه‌های ویژه‌ای استفاده خواهند کرد که دولت فدرال برای رمزگذاری اطلاعات رد و بدل شده و امنیت آنها ایجاد کرده است و طبیعتا به همین دلیل هنگامی که قصد مکالمه رسمی دارند باید از گوشی‌هایی استفاده کنند که از این نرم‌افزار رمزگذاری پشتیبانی می‌کنند.

حالا به همین دلیل و اینکه سیستم عامل iOS از این نرم‌افزار دولت فدرال برای رمزگذاری اطلاعات پشتیبانی نمی‌کند ظاهرا سیاستمداران آلمانی مجبور به جایگزینی گوشی‌های آیفون خود با یک گوشی دیگر خواهند بود. البته هنوز معلوم نیست که گوشی‌های اندرویدی از این برنامه پشتیبانی می‌کنند یا خیر!؟

Source: Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.