معرفی اولترابوک جدید توشیبا با عمر شارژ شگفت‌انگیز ۲۲ ساعت!

آخرین مدل اولترابوک توشیبا در نگاه اول مشخصات سخت‌افزاری بارزی ندارد اما باتری این اولترابوک می‌تواند تا ۲۲ ساعت شارژ در خود نگه دارد که به طور عجیبی وسوسه‌انگیز است.

0

فارنت: آخرین مدل اولترابوک توشیبا  Dynabook KIRA V645 در نگاه اول مشخصات سخت‌افزاری بارزی ندارد. صفحه نمایش ۱۳ اینچی با دقت نمایش ۷۶۸  در ۱۳۶۶ پیکسل بدون قابلیت استفاده لمسی با چیپست Haswell و وزن بسیار کم ۱.۱۲ کیلوگرم، مشخصات این اولترابوک است اما باتری این اولترابوک می‌تواند تا ۲۲ ساعت شارژ در خود نگه دارد که به طور عجیبی وسوسه‌انگیز است.

Dynabook-KIRA-V645

اگر ۱۴ ساعت شارژ باتری برای شما کافی است می‌توانید مدل V654 را با صفحه نمایشی دارای رزولوشن ۱۴۴۰ در۲۵۶۰ و هشت گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD و چیپست Haswell انتخاب نمایید. در آخر نیز می‌توانید مدل V834 با امکان استفاده از صفحه نمایش لمسی با رزولوشن ۱۴۴۰در۲۵۶۰ و امکانات سخت‌افزاری مشابه خریداری نمایید.

Toshiba-Dynabook-KIRA-V645

تمام این اولترابوک‌ها مجهز به سیستم عامل ویندوز ۸.۱ بوده و از ۲۰ نوامبر در ژاپن در دسترس عموم قرار خواهند گرفت، البته هنوز هیچ اطلاعی مبنی بر عرضه این تبلت‌ها در بازار جهانی و قیمت احتمالی آن اعلام نشده است. در ژاپن قیمت مدل V654 از ۱۴۴۶ دلار شروع می‌شود و این در حالی است که مدل V834 را می‌توان با ۱۵۳۰ دلار خریداری نمود.

Source: Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.