تماشا کنید: جی فلکس ال‌جی چگونه به طور خودکار جای خراش چاقو را برطرف می‌کند!

هنگامی که ال‌جی از گوشی انعطاف‌پذیر جی فلکس خود رونمایی کرد بر روی یک قابلیت آن نیز مانور ویژه‌ای داد: ترمیم خودکار بدنه! ال‌جی پس از آن یک ویدئو تبلیغاتی از این گوشی نیز منتشر کرد که این قابلیت جنس بدنه جی فلکس را در آن به نمایش گذاشت اما حالا یک ویدئو دیگر در این زمینه در یوتیوب منتشر شده که یک قرد دیگر این قابلیت را به طور واقعی و با استفاده از ابزار مختلف مورد آزمایش قرار داده است

0

همانطور که در ویدئو خواهید دید اولین ابزار برای این آزمایش، کلید است که مطمئنا در جیب بسیاری از افراد پیدا می‌شود و به نوعی بیشترین تهدید در خش انداختن بر روی بدنه گوشی را برعهده دارد و بدنه جی فلکس همانطور که ال‌جی وعده آن را داده پس از دقایقی به طور کامل آثار خش را از بین می‌برد. اگر چه این خش‌ها به طور کامل از بین نمی‌روند اما در واقع می‌توان گفت دیدن انها به دقت بسیار بالایی نیاز دارد.

پس از آن نوبت به استفاده از چاقو برای خش انداختن بر روی بدنه می‌رسد که این اتفاق برای گوشی‌ها به طور معمول بسیار کم رخ می‌دهد اما به هر حال قرار است این قابلیت مورد آزمایش قرار گرفته و باید تمام احتمالات را در نظر گرفت. پس از خش انداختن بر روی بدنه با استفاده از چاقو می‌توان گفت که گوشی تقریبا نیمی از اثر چاقو را از بین می‌برد اما باز هم خش به طور قابل قبولی کمتر دیده می‌شود. حداقل این موضوع بسیار بهتر از خش‌هائیست که ممکن است بر روی بدنه یک گوشی معمولی افتاده و کاملا باقی بماند.

LG-G-Flex

در این آزمایش همچنین دمای محیط آزمایش به عنوان عنصری تعیین کننده در نظر گرفته می‌شودو این موضوع حداقل در مدت زمان ترمیم خودکار بدنه جی‌فلکس تاثیر مستقیمی دارد و در دمای عادی محیط این زمین ممکن است زمان بیشتری طول کشیده و یا تاثیر کمتری را شاهد باشیم.
در انتهای ویدئو قابلیت انعظاف‌پذیری گوشی بار دیگر مورد آزمایش قرار می‌گیرد. امیدواریم ال‌جی برنامه خود برای عرضه این گوشی در خارج از کره و در ایران را هر چه زودتر به انجام برساند.

 Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.