آپدیت اندروید 4.4 کیت کت برای نسخه گوگل پلی اچ‌تی‌سی وان آماده شد

اگر از کاربران اچ‌تی‌سی وان نسخه گوگل پلی هستید و یا وان خود را به این نسخه خاص تبدیل کرده‌اید خبر خوشی برایتان داریم؛ اچ‌تی‌سی امروز اعلام کرد که آپدیت را حاضر کرده است.

3

فارنت: اگر از کاربران اچ‌تی‌سی وان نسخه گوگل پلی هستید و یا وان خود را به این نسخه خاص تبدیل کرده‌اید خبر خوشی برایتان داریم؛ اچ‌تی‌سی امروز اعلام کرد که آپدیت را حاضر کرده است.

HTC-One-GS4-GPE

امروز اکانت توییتر اچ‌تی‌سی آمریکا اعلام کرد که کد اندروید کیت کت را برای اچ‌تی‌سی وان نسخه گوگل پلی به گوگل ارسال کرده است و زمان عرضه آپدیت حالا به گوگل بستگی دارد. جالب این‌جاست که هنوز نکسوس 4 این آپدیت را دریافت نکرده است و سامسونگ هم در مورد نسخه گوگل پلی گلکسی اس 4 اظهار نظری نکرده است.

به هر حال کاربران HTC One GPE همین روزها باید منتظر دریافت آپدیت اندروید 4.4 از سوی گوگل باشند. یکی از مزایای نسخه‌های گوگل پلی HTC One و Galaxy S4 پشتیبانی مستقیم گوگل و عرضه آپدیت‌های اندروید زودتر از سایر گوشی‌ها و همراه با گوشی‌های نکسوسی اعلام شده بود و قرار است گوگل حداقل 18 ماه این گوشی‌ها را پشتیبانی نرم‌افزاری کند.

همان‌طور که پیش از این نوشتیم اندروید 4.4 با پروژه Svelte سرعت بیشتر و بهینه‌سازی استفاده از رم را به همراه آورده است. همچنین Hangouts اپلیکیشن پیش‌فرض پیامک شده و اپلیکیشن‌های ایمیل و تلفن نیز تغییر یافته‌اند. از نظر ظاهری هم دیگر خبری از رنگ آبی اندرویدی نیست و رنگ سفید به عنوان رنگ پیش‌فرض انتخاب شده است تا در کنار فونت جدید کمی ظاهر کلی اندروید را عوض کند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. فرشید می‌گوید

    سلام
    گوشی من اچ تی سی وان هست میشه به 4.4 ارتقا بدم?
    جوابشو ایمیل کنید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      هنوز آپدیت کیت کت برای این گوشی نیومده..

  2. محمد جواد می‌گوید

    لینک دانلودش کو