تماشا کنید: کالبدشکافی کنسول پلی استیشن 4 سونی!

آخرین کنسول شرکت سونی برای تعمیر در منزل نمره خوب 8 از 10 گرفته و در واقع برای تعمیر آن کار سختی در پیش رو ندارید. قطعات داخل کنسول جدا از هم و بدون چسب خاصی هستند و می توان با کمی تلاش یک قطعه معیوب را در منزل نیز تعویض نمود اگر چه این کار گارانتی دستگاه شما را در صورت وجود باطل خواهد کرد.

0

فارنت: جمعه‌ای که گذشت و البته خیلی ها نیز منتظر ان بودند کنسول جدید شرکت سونی پس از مدت ها انتظار در دسترس همگان قرار گرفت و نمی توان منکر شد  که به هر حال پلی استیشن 4 شرکت سونی یکی از مورد توجه ترین دستگاه‌های در حال حاضر دنیای فناوری و البته سرگرمی است و البته از همین رو مورد توجه تیم ifixit نیز قرار گرفته است.

Playstation4-sony

تیم مذکور پس از قطعه قطعه کردن این کنسول رویایی اعلام کردند که آخرین کنسول شرکت سونی برای تعمیر در منزل نمره خوب 8 از 10  گرفته و در واقع برای تعمیر آن کار سختی در پیش رو ندارید. قطعات داخل کنسول جدا از هم و بدون چسب خاصی هستند و می توان با کمی تلاش یک قطعه معیوب را در منزل نیز تعویض نمود اگر چه این کار گارانتی دستگاه شما را در صورت وجود باطل خواهد کرد.

البته این بدان معنی نیست که این کار بدون سختی و مشکل باشد. از نگاه تیم iFixit جاسازی دوباره قطعات در داخل بدنه کنسول دردسرساز است که به دلیل فشرده بودن قطعات در کنار هم است. تمیز کردن فن دستگاه به دلیل محل قرارگیری آن کمی دشوار است و نیاز به باز کردن کامل برخی قطعات دارد. نکته آخر اینکه تیز بودن کناره‌های برخی قطعات ممکن است در هنگام تعمیر موجب بریده شدن دست شما شود.

gsmarena_001

در ضمن این تیم اعلام کرده است که این کنسول علاوه بر 8 گیگابایت رم DDR3  در حدود 2 گیگابایت رم اضافه نیز دارد که به احتمال فراوان برای دانلود بازی از شبکه PSN  و سایر موارد در نظر گرفته شده است و در ضمن منبع تغذیه کنسول از نوع AC 100-240 است که نسخه جهانی بوده و در همه جای دنیا قابلیت بکارگیری را دارد.

Source: Gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.