مشکلات فراوان کاربران گلکسی اس 3 سامسونگ پس از آپدیت به اندروید 4.3

اگر از کاربران گلکسی اس 3 سامسونگ هستید حتماً می‌دانید هفته گذشته سامسونگ آپدیت اندروید 4.3 را برای این گوشی عرضه کرد. اما اگر این آپدیت را دریافت کرده باشید حتماً با مشکلات فراوانی روی گوشی مواجه شده‌اید.

287

اندروید 4.3 با وجود برخی امکانات خوب مانند بهبود عملکرد گرافیکی، پشتیبانی از TRIM و … باعث ایجاد مشکلاتی جدی در گلکسی اس 3 شده است که در نظرات این مطلب فارنت نیز می‌توانید از زبان کاربران بخوانید. به نظر می‌رسد اصلی‌ترین مشکل‌ها که تمامی کاربران آن را تجربه کرده‌اند کاهش شدید عمر شارژ گوشی و همچنین تاخیر بسیار زیاد در روشن کردن صفحه گوشی در حالت قفل است.

بعضی کاربران گزارش کرده‌اند گوشی آن‌ها دو برابر زودتر از قبل شارژ تمام می‌کند و بعضی اوقات به هیچ‌وجه قادر به آنلاک کردن قفل نیستند. مشکلات دیگر که تنها برخی کاربران را گرفتار کرده است قطع شدن اتصال وای‌فای و کندی در برخی نقاط رابط کاربری است. از آن‌جایی که این مشکلات برای تمامی کاربران پیش آمده است سامسونگ از این موضوع مطلع شده و موقتاً عرضه این آپدیت را متوقف کرده است.

و اما چاره چیست؟

از آن‌جایی که این مشکلات را ما هم تجربه کرده‌ایم چندین راهکار موقتی را برایتان عنوان می‌کنیم.

اولین پیشنهاد بازگشت به رام‌های قبلی رسمی مانند نسخه 4.1.2 و یا حتی رام درز کرده 4.2.2 است که چنین مشکلاتی در آن‌ها وجود نداشت. اما اگر علاقه دارید اندروید 4.3 را بدون این مشکلات تجربه کنید و در فلش کردن رام و کرنل‌ها نیز مهارت دارید یک راه حل خوب استفاده از کاستوم کرنل‌ها با governer پردازنده zzmoove است. ما پیشنهاد می‌کنیم کرنل LiteGX را فلش کنید و البته پیش از آن از رام خود بکاپ تهیه کنید. همچنین بهتر است پیش از نصب کرنل در ریکاوری cache و dalvik cache را wipe کنید.

اگر حتی نصب کرنل هم درد شما را دوا نکرد بهتر است به سراغ کاستوم رام‌های با پایه AOSP، AOSPA یا AOKP مانند Slimbean بروید که در این مطلب به تفصیل آن‌ها را معرفی کرده‌ایم.

به هر حال سامسونگ احتمالاً به زودی این مشکلات را رفع کرده و آپدیت جدیدی ارائه خواهد کرد اما از کمپانی معتبری مانند سامسونگ بعید بود که چنین مشکلات فجیعی را با یک آپدیت باعث شود.


پایان مطلب/

Source: SamMobile, XDA Developers

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

287 نظر برای این مطلب
  1. Mmd021 می‌گوید

    سلام.
    ببخشید یه سوالی خدمتتون داشتم
    اگه گوشی S3 رو بیرون بروز رسانیش کنیم هیچ مشکلی براش پیش نمیاد .منظورم هنگ کردنه یا کند شدن یا مشکل دیگه ای؟؟

  2. Sogand می‌گوید

    سلام من سوگند هستم
    من 6 ساله که گوشی اس تری رو دارم
    هروقت میخوام یه برنامه ای رو نصب کنم یک ساعت طول میکشه تازه اگر شانس بیارم نگه عملیات انجام نشد لطفا جواب بدید
    ممنون خدانگهدار

    1. علی می‌گوید

      من یک ماهه خریدم گوشی کارکرد هست اما خیلی ازش راضی ام واقعا گوشی خوبی بود در زمان خودش حتی الان هم از بعضی گوشیا بهتر