بلک بری: پلی استور گوگل بر روی گوشی‌های ما حضور نخواهد داشت!

دو روز پیش تصویری در اینترنت منتشر شد که فروشگاه پلی استور گوگل را روی یکی از گوشی‌های بلک بری نشان می‌داد. اما امروز این شرکت رسماً اجازه اجرای پلی استور را روی گوشی‌هایش تکذیب کرده است.

0

فارنت: دو روز پیش تصویری در اینترنت منتشر شد که فروشگاه پلی استور گوگل را روی یکی از گوشی‌های بلک بری نشان می‌داد. اما امروز این شرکت رسماً اجازه اجرای پلی استور را روی گوشی‌هایش تکذیب کرده است.

Google-Play-on-Blackberry

یکی از معایب پلتفرم BlackBerry OS کمبود اپلیکیشن‌هاست و در حالی که می‌توان بعضی اپلیکیشن‌های اندرویدی را به نحوی روی آن اجرا کرد انتشار تصویر پلی استور روی بلک بری بسیاری از طرفداران این برند را هیجان‌زده کرد. وب‌سایت محبوب CrackBerry در تماس با شرکت بلک بری توانسته تا اطلاعاتی را در این خصوص از این کمپانی دریافت کند. بیانیه رسمی بلک بری به این شرح است:

“هیچ برنامه‌ای برای پشتیبانی از گوگل پلی روی بلک بری وجود ندارد. BlackBerry World کماکان منبع اصلی برای اپلیکیشن‌های مطمئن بلک بری باقی خواهد ماند و ما همچنین به پشتیبانی از ابزارها و استانداردهای Open Source ادامه خواهیم داد تا برنامه‌نویسان بتوانند همچنان به ایجاد اپلیکیشن‌های عالی بر روی تمامی پلتفرم‌های پشتیبانی شده ما ادامه دهند.”

blackberry

پیش از این شایعات ابتدا ادعا کردند که گوگل پلی بر روی نسخه جدید سیستم عامل بلک بری نصب خواهد شد و پس از آن خبر رسید که اپلیکیشن‌های APK اندرویدی بدون نیاز به تبدیل قادر به اجرا روی بلک بری خواهند بود اما به نظر می‌رسد هیچ‌کدام از این شایعات صحت نداشته‌اند.


پایان مطلب/

Source: CrackBerry

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.