وال استریت ژورنال مدعی شد: فروش موتو ایکس ناامیدکننده است

موتورولا مردادماه امسال پس از شایعات زیاد بالاخره موتو ایکس را معرفی کرد اما عواملی از جمله قیمت بالا باعث شد انتظارات بسیاری علاقمندان به باد برود! اخیراً وال استریت ژورنال ادعا کرده فروش این گوشی ناامیدکننده بوده است.

0

فارنت: موتورولا مردادماه امسال پس از شایعات زیاد بالاخره موتو ایکس را معرفی کرد اما عواملی از جمله قیمت بالا باعث شد انتظارات بسیاری علاقمندان به باد برود! اخیراً وال استریت ژورنال ادعا کرده فروش این گوشی ناامیدکننده بوده است.

Moto-X-Colors

در حالی که منتظر هستیم تا موتورولا مدل ارزان قیمت‌تر موتو جی را احتمالاً فردا معرفی کند گزارش‌ها حاکی از آن است که موتو ایکس فروش بسیار ناامیدکننده‌ای داشته است و در سه ماهه سوم 2013 تنها 500 هزار دستگاه از آن فروخته شده است در صورتی که در همین مدت سامسونگ 10 میلیون گلکسی اس 4 فروخته است. البته شاید بگویید موتو ایکس به صورت جهانی عرضه نشده است اما حتی در این وضعیت نیز موتورولا انتظار فروش بیشتری را داشت.

موتو ایکس ویژگی‌های منحصر به فردی مانند صفحه قفل و دستیار صوتی فعال دارد و قابلیت شخصی سازی رنگ‌های قسمت‌های مختلف بدنه آن به تازگی برای مشتریان همه اپراتورهای امریکایی فراهم شده است. اما در حالی که گوشی‌های رقیبی مانند جی2، گلکسی اس 4، زد1 و اچ‌تی‌سی وان از صفحه‌نمایش‌های فول اچ‌دی و پردازنده چهار هسته‌ای استفاده کرده بودند موتورولا گوشی خود را با سخت‌افزاری ضعیف‌تر هم‌قیمت رقبا عرضه کرد و همین عامل باعث فروش نه چندان جالب این پرچم‌دار شد.

به هر حال موتورولا اخیراً قیمت قراردادی موتو ایکس را به 99 دلار کاهش داده است و قصد دارد با معرفی موتو جی فروش ناامیدکننده گوشی‌هایش را جبران کند.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.