ژیائومی 220 هزار گوشی هوشمند را تنها در مدت سه دقیقه فروخت!

پیش از این در مورد رکورد فروش حیرت‌انگیز 100 هزار گوشی در دو دقیقه از شرکت ژیائومی گفتیم و حالا به نظر این شرکت رکورد بهتری را ثبت کرده است: 220 هزار گوشی هوشمند تنها در 3 دقیقه!

0

فارنت: پیش از این در مورد رکورد فروش حیرت‌انگیز 100 هزار گوشی در دو دقیقه از شرکت ژیائومی گفتیم و حالا به نظر این شرکت رکورد بهتری را ثبت کرده است: 220 هزار گوشی هوشمند تنها در 3 دقیقه!

Xiaomi-Mi3

پیش از این Xiaomi توانسته بود 100 هزار گوشی HongMi را در مدت دو دقیقه در چین بفروشد و حالا نوبت به رکورد فروش همراه با پرچم‌دار این کمپانی معتبر چینی یعنی Mi3 رسیده که به ادعای ژیائومی سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان نیز هست! دلیل این ادعای ژیائومی استفاده از نوع جدیدتری از چیپست محبوب اسنپ‌دراگون 800 است که همان‌طور که در معرفی Mi3 توضیح دادیم از فرکانس کاری بالاتری در CPU و GPU بهره می‌برد. علاوه بر آن طراحی جذاب Mi3 و البته قیمت عالی 327 دلاری آن دلیل فروش منحصر به فرد آن است.

Xiaomi-HongMi-Miui

اما برگردیم به آمار فروش؛ در یک روز مناسبتی خاص به نام “روز مجردها” که شاید درست برعکس روز ولنتاین محسوب شود ژیائومی موفق شده تا 330 هزار گوشی هوشمند بفروشد. سهم گوشی‌های Mi3، Mi2S و HongMi هر کدام 110 هزار دستگاه بوده است و گفته می‌شود 220 هزارتای آن‌ها تنها در سه دقیقه به فروش رفته است! به این ترتیب این کمپانی چینی در طول تنها سه دقیقه 17 میلیون دلار و تا پایان روز 49 میلیون دلار درآمد داشته است.

این آمار فروش فوق‌العاده بار دیگر نشان می‌دهد که ژیائومی پتانسیل تبدیل شدن به یک کمپانی موفق بین‌المللی را نیز دارد و وقتی در آینده تصمیم بگیرد گوشی‌هایش را با قیمت مناسب به صورت جهانی عرضه کند کمپانی‌های دیگر مانند سامسونگ، اپل، ال‌جی، سونی و نوکیا باید به فکر یک رقیب تازه باشند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.