اشتباه عجیب مایکروسافت در نرم‌افزار اکسل تبلیغات تبلت سرفیس

پس از این‌که مایکروسافت رایگان شدن محموعه نرم‌افزارهای iWork اپل را به تمسخر گرفت و اعلام کرد که آفیس بسیار کاربردی‌تر است حالا به نظر می‌رسد در تبلیغات سرفیس در نرم‌افزار اکسل یک اشتباه فاحش مرتکب شده است!

6

فارنت: پس از این‌که مایکروسافت رایگان شدن محموعه نرم‌افزارهای iWork اپل را به تمسخر گرفت و اعلام کرد که آفیس بسیار کاربردی‌تر است حالا به نظر می‌رسد در تبلیغات سرفیس در نرم‌افزار اکسل یک اشتباه فاحش مرتکب شده است!

Surface-ad-hawaii

تبلیغات نصب شده روی بیلبوردهای تبلیغاتی در سراسر آمریکا یک تبلت سرفیس را با کیبرد آبی‌رنگش نشان داده که در صفحه خودش بخشی را به نمایش یک تصویر هاوایی و بخشی دیگر را به نرم‌افزار Excel آفیس اختصاص داده است. در این شیت اکسل هزینه‌هایی در مورد بودجه سفر به هاوایی نشان داده شده که مجموع آن‌ها در واقع 9500 دلار است اما به اشتباه عدد 9000 دلار به عنوان مجموع ذکر شده است! در این تبلیغات ذکر شده است: “این یک لپ‌تاپ نیست. این سرفیس جدید است؛ وسیله‌ای برای انجام همه چیز در زندگی شما.”

ماه گذشته مدیر ارشد ارتباطات مایکروسافت “فرانک شاو” به دنبال رایگان شدن مجموعه نرم‌افزاری iWork گفته بود: “سرفیس 2 و سرفیس پرو 2 هر دو به صورت رایگان مجموعه آفیس، محبوب‌ترین و قوی‌ترین ابزار تولید محتوا را به همراه خواهند داشت. تصمیم اپل برای رایگان کردن مجموعه کمتر محبوب و کاربردی iWork اتفاق مهمی نیست.” او همچین اضافه کرد: “بیایید واضح‌تر صحبت کنیم؛ کمک به افراد برای وقت‌کشی روی تبلت کار ساده‌ای است اما کمک به آن‌ها برای تولید محتوا روی تبلت کمی دشوار تر است!”

Numbers-apple

به هر حال مشخص است که مایکروسافت در این تبلیغ یک اشتباه فاحش را مرتکب شده و اپلیکیشن‌های iWork اپل روی آیفون و مک و حتی نسخه ابری آنلاین آن هیچ مشکلی در رسم نمودار و محاسبه مجموع هزینه‌ها ندارند. مایکروسافت سال گذشته در مورد تبلت سرفیس آر.تی متحمل ضررهای بسیاری شد و حالا سعی دارد با بودجه‌ای یک میلیارد دلاری تبلیغات گسترده‌ای را شامل ویدئوهای تبلیغاتی فراوان و حتی ساخت یک سرفیس غول‌آسا برای جذب کاربران اجرا کند.

383-inch-surface


پایان مطلب/

Source: AppleInsider

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. BijaN-R می‌گوید

    شاید B3 داره ادیت میشه اما نکته اینجاس که توی تبلیغات همین هم سوتی حساب میشه وگرنه همه میدونن که اکسل از پس یه جمع ساده برمیاد، هرچند که توی نمودار مقدار car داره نمایش داده میشه (رنگ خاکستری)

  2. fery007 می‌گوید

    اونی که این و گاف میدونه، تا حالا با اکسل کار نکرده.در عکس اول به طور واضح داره ادیت میکنه.هیچ گافی درکار نیست.

  3. ali می‌گوید

    اصولا هر شرکتی که خیلی منم منم بکنه اخرش اینطوری ضایع میشه

  4. محسن می‌گوید

    اون سلول رو داره ادیت میکنه دور سلول رو نگاه کن سیاهه، بعد اینتر زدن جمع درست میشه یعنی کارش با اون سلول هنوز تموم نشده که شما بری همه اعداد رو جمع بزنی ،بعد نتیجه نهایی رو نگاه کنی یعد بگی ااااااااا اشتباه جمع زده کامپیوتر اونم 500 تا ، بچه ها بیان از مایکروسافت گاف بگیریم بعد مسخرش کنیم … بگیم iWork مشکل تو جمع زدن داده ها نداره.

  5. محسن می‌گوید

    عزیز جان اون سلول بی 3 رو (به مقدار 500) داره ادیت میکنه یعد اینتر زدن جمع(به مقدار 9000) میشه 9500.
    اشتباه فاحش و اینجور چیزا هم نیست دارین بزرگش میکنین.

    1. مجتبی می‌گوید

      از نظر شما این اشتباه فاحشی نیست. توی تبلیغ خود شرکت گاف داده، این فاحش نیست خیلی باحاله این مایکروسافت.