ترومپت 8000 دلاری اچ‌تی‌سی برای به رخ کشیدن صدای اچ‌تی‌سی وان!

پرچم‌دار فعلی اچ‌تی‌سی، وان بدون شک بهترین بلندگو را در میان کلیه گوشی‌های هوشمند بازار در اختیار دارد و اچ‌تی‌سی با تکیه بر همین قابلیت ترومپتی جالب طراحی و عرضه کرده تا صدای وان را به رخ رقبا بکشد.

0

فارنت: پرچم‌دار فعلی اچ‌تی‌سی، وان بدون شک بهترین بلندگو را در میان کلیه گوشی‌های هوشمند بازار در اختیار دارد و اچ‌تی‌سی با تکیه بر همین قابلیت ترومپتی جالب طراحی و عرضه کرده تا صدای وان را به رخ رقبا بکشد.

HTC-One-Trumpet

بر خلاف لوگوی beats audio که از گوشی Sensation XE بر روی اندرویدی‌های اچ‌تی‌سی نقش بست BoomSound واقعاً نشانگر کیفیت و البته بلندی فوق‌العاده بلندگوهای اچ‌تی‌سی در گوشی‌های اخیرش است. به عنوان قسمتی از کمپین Here’s to Creativity اچ‌تی‌سی، این شرکت ایده یک طراح جوان به نام جاستین والتر را به واقعیت تبدیل کرده است. والتر یک ترومپت غول‌آسا به نام Gramohorn II طراحی کرده است که نام آن ترکیبی از گرامافون و Horn به معنای شیپور است. این وسیله عجیب نیازی به هیچ گونه انرژی اضافه ندارد و کافیست اچ‌تی‌سی وان را در داخل آن قرار دهید تا بلندی و گیرایی صدا حیرت‌زده‌تان کند.

Gramohorn-II

این ترومپت یا گراماهورن در واقع توسط فناوری چاپ سه بعدی تولید می‌شود. نسخه ارزان‌تر آن از جنس کمپوزیت پلاستر قیمتی حدود 1600 دلار دارد اما قیمت نسخه‌های استیل و برنزی آن حدود 8000 دلار است. گفتنی است نسخه اولیه گراماهورن با یک شیپور برای آیفون تولید شد و این نسخه جدید تنها با اچ‌تی‌سی وان سازگار است.

htc-one-gramohorn


پایان مطلب/

Sources: TheVerge, GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.