تماشا کنید: تست سقوط نکسوس 5 گوگل!

نکسوس 5 جدیدترین گوشی هوشمند اندرویدی محصول همکاری ال‌جی و گوگل با آن همه امکانات و سخت‌افزار خیره‌کننده در این ویدئو درست در مقابل مقر گوگل و جلوی مجسمه‌های مشهور اندرویدی سقوط می‌کند!

0

فارنت: نکسوس 5 جدیدترین گوشی هوشمند اندرویدی محصول همکاری ال‌جی و گوگل با آن همه امکانات و سخت‌افزار خیره‌کننده در این ویدئو درست در مقابل مقر گوگل و جلوی مجسمه‌های مشهور اندرویدی سقوط می‌کند!

Nexus-5-drop-test

چند سالی است که تست سقوط گوشی‌ها و تبلت‌های محبوب در میان وب‌سایت‌ها باب شده است و در حالی که خیلی‌ها آرزوی داشتن این گجت‌های دوست‌داشتنی را دارند برای آزمایش مقاومت در برابر سقوط بسیاری از آن‌ها نابود می‌شوند. به هر حال این‌بار وب‌سایت Android Authority به سراغ نکسوس 5 رفته است تا این گوشی 350 دلاری را به همراه پوشش محافظ Gorilla Glass 3 و بدنه پلاستیکیش را در برابر ضربه آزمایش کند.

Nexus-5-white-back

در این آزمایش‌ها نکسوس 5 از جهات مختلف پشت، جلو و کناره از سه ارتفاع مختلف از سطح زمین رها می‌شود. در پایان مشخص می‌شود که اگر پشت گوشی به زمین برخورد کند امکان جدا شدن قاب پشتی وجود دارد هر چند که می‌توان به آسانی آن را سر جایش محکم کرد. برخورد کناره‌های گوشی با زمین هم صدمه چندانی به آن وارد نمی‌کند اما صفحه‌نمایش در برخورد با زمین می‌شکند و حتی مدارها و بورد داخلی گوشی نمایان می‌شود؛ گرچه حتی در این حالت هم گوشی و صفحه لمسی به خوبی کار می‌کنند.

Nexus-5-drop-test-2


پایان مطلب/

Source: Android Authority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.