وقتی به نام هنر یک فراری تصادفی 250 هزار دلار فروخته می‌شود!

اتومبیل فراری دینو 308 جی تی مطمئنا پرطرفدارترین فراری تولید شده در مارانللو زادگاه تمام فراری‌های دنیا نیست و همین حالا هم با قیمتی در حدود 33 هزار دلار می‌توان یکی از آنها را در حد خوب پیدا کرد.

1

اما اینکه بخواهیم یک نمونه تصادفی از این خودرو را به قیمت 250 هزار دلار معامله کنید شاید بتوان نام کلاهبرداری را بر روی ان گذاشت اما اجازه بدهید وقتی عنوان یک اثر هنری بر روی این خودرو بچسبانید شاید بتوانید یک مشتری با این قیمت برای آن دست و پا کنید!

این اتفاق افتاده و این فراری تصادفی که در تصویر بالا آن را می‌بینید به عنوان یک اثر هنری قابل توجه در اخرین نمایشگاه آثار هنری معاصر FIAC  در پاریس به نمایش گذاشته شده و برچسب قیمت 250 هزار دلاری را به خود دیده تا نهایتا توسط Yvon Lambert دلال آثار هنری به یک مجموعه‌دار ترکیه‌ای ناشناس فروخته شود!

Ferrari_Dino_308_GT4باور کردن انجام شدن این معامله برای بسیاری مانند من مطمئنا سخت خواهد بود اما مطمئنا اینکه یک خودرو 30 هزار دلاری را بخری و بتوانی بعد از تصادف آن را به قیمت 250 هزار دلار بفروشی علاوه بر هنر چانه‌زنی این دلال هنری ( شما اسمش را شاید بگذارید کلاهبرداری!) شاید تنها به دلیل اثر هنرمندانه آهنی یک فراری ساخت ایتالیا باشد!

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ali می‌گوید

    باس یک سری برم پیش این دلاله دانش کسب کنم خیلی کلاشه لامصب