جریمه 14 هزار دلاری و شش ماه حبس در امارات برای انتشار بدون اجازه عکس دیگران در فیس بوک!

با توجه به قوانین کشور امارات، قراردادن عکس و یا ویدئوی دیگران، بدون کسب اجازه از آنان می‌تواند تا شش ماه زندان به همراه جریمه 500 هزار درهمی یعنی معادل 140000 دلار داشته باشد. مقامات امارات به کاربرانی که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند هشدار دادند که انتشار عکس دیگران در شبکه‌های اجتماعی بدون کسب اجازه از آنان می‌تواند منجر به مجازات کیفری برای آنان شود.

0

فارنت: با توجه به قوانین کشور امارات، قراردادن عکس و یا ویدئوی دیگران، بدون کسب اجازه از آنان می‌تواند تا شش ماه زندان به همراه جریمه 500 هزار درهمی یعنی معادل 140000 دلار داشته باشد.

facebook-privacyمقامات امارات به کاربرانی که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند هشدار دادند که انتشار عکس دیگران در شبکه‌های اجتماعی بدون کسب اجازه از آنان می‌تواند منجر به مجازات کیفری برای آنان شود.

بنابر آنچه در روزنامه الاتحاد امارات و به نقل از صلاح القول، وزیر کشور امارات منتشر شده، این قانون برای شبکه‌های اجتماعی و هرگونه شبکه‌های اینترنتی و اطلاعاتی صادق است. این شبکه‌ها شامل فیس بوک، توییتر، یوتیوب و حتی وبلاگ‌های شخصی است.

در مردادماه امسال، پلیس دوبی مردی را بازداشت کرد که ویدئویی را از یک شهروند اماراتی در حالی‌که یک موتورسوار آسیایی را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد بر روی اینترنت پخش کرده بود.

Source: Arabcrunch

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.