دادخواهی کاربران گلکسی نکسوس به گوگل برای آپدیت به اندروید 4.4

اگر شما هم از کاربران گلکسی نکسوس گوگل هستید که در تاریخی نه چندان دور یعنی سال 2011 عرضه شد، مطمئنا اخباری که اخیرا منتشر شد و گوگل اعلام کرد رسما پشتیبانی این گوشی هوشمند به پایان رسیده است را شنیده‌اید.

0

فارنت: اگر شما هم از کاربران گلکسی نکسوس گوگل هستید که در تاریخی نه چندان دور یعنی سال 2011 عرضه شد، مطمئنا اخباری که اخیرا منتشر شد و گوگل اعلام کرد رسما پشتیبانی این گوشی هوشمند به پایان رسیده است را شنیده‌اید. این شرکت اعلام کرده بعد از 18 ماه، عملا پشتیبانی از گوشی‌های سری نکسوس به پایان می‌رسد.

اما کاربران این گوشی نیز بیکار ننشسته‌اند و با به راه اندازی یک کمپین توانسته اند 14000 امضا و 3400 نظر را خطاب به Sundar Pichai یکی از مدیران ارشد گوگل برای ادامه پشتیبانی از این دستگاه، جمع آوری کنند.

galaxy-nexus-kitkat

Max Duckwitz سازمان‌دهنده این حرکت، نسخه‌ای از امضاهای جمع آوری شده را چاپ کرده و به Mountain View  ارسال نموده است. به نظر می‌رسد آقای پیچای نیز باید منتظر دریافت این نامه ظرف یکی دو هفته آینده باشد. نامه‌ای که باعث خواهد شد گوگل حداقل توضیحی قانع کننده در قبال عدم عرضه به روز رسانی برای گلکسی نکسوس ارائه کند.

البته فراموش نکنید که گلکسی نکسوس از تراشه OMAP شرکت تگزاس اینسترومنتسی استفاده می‌کند که خود شرکت نیز مجبور است برای امکان دریافت به روزرسانی کیت کت بر روی گوشی‌ها دست به ارتقای آن بزند. با این تفاسیر، ضمن همدردی با دارندگان گلکسی نکسوس، نباید امید چندانی به عرضه به روز رسانی برای این مدل گوشی گوگل داشته باشیم.

Source: Phonearena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.